X

[MY HAIR SHOP] Joico ICE Erratic Hair Molding Clay 100ml 3.4floz
Buyer's Satisfaction

[MY HAIR SHOP] Joico ICE Erratic Hair Molding Clay 100ml 3.4floz


Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 1046 (98%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
  • Product
     
  • Price
     
  • Delivery
     
  • Service
     
Photo Review(191)
Customer Review (1,059)
You can write a customer review upon confirmation of item receipt.
No. Item Review Member Date Rating
11480874

Really good. all product is nicly bubbled wrapped and paper wrapped. prompt deli…

noe******* 2014-10-22 Highly Recommend
11479993

Item received in good condition!!!

mar******* 2014-10-22 Highly Recommend
11462370

efficient service.. this is the 2nd time I have purchased.

pig******* 2014-10-20 Highly Recommend
11451923

Delivered on time. Everything is original.

lim******* 2014-10-20 Recommend
11437509

I got my stuff in the mail box within a week! Great service guys, Cheers!

sam******* 2014-10-18 Highly Recommend
11429473

Super fast delivery. Items were nicely packed too. 👍 will buy again!

jes******* 2014-10-17 Highly Recommend
11427873

It's clay, not cream, hence a bit dry. Holds hair well though and smells nice. B…

19r******* 2014-10-17 Recommend
11425988

Good, arrived quickly and in protected packaging

ray******* 2014-10-17 Highly Recommend
11424009

receive the item within few days time. have yet to try. good price

m_l******* 2014-10-17 Recommend
11408262

Item received in good condition. Item delivered on time!

kis******* 2014-10-16 Highly Recommend
Item Q&A(53)
No. Question & Answer Member Date Status
14597801 Haven come yet jia******* 2014-09-16 Answered
  Seller, please help to check where is the product I bought from u now? It has been 1 week but haven come yet
 

[Re] Haven come yet
Dear customer.

Your inquiry will soon be confirmed and answered by the seller.
※ Inquiries related to Payment.
Cancellation and any Urgent issue can possibly be dealt from CS team.
Thanks & Best regards.
P.S. The information is also sent to the seller to meditate this case.

Hi,

Contact you via whatsapp.
Will follow up from there.

Regards,
Luke

14525190 Self-collect bon******* 2014-09-10 Answered
  Hello, i would like to purchase one of this.. I would like to know if it is possible to meet-up to self collect? I live in the west, is there anyway i can collect near there? Else, let me know where I am able to do a collection :)
 

[Re] Self-collect
hi,

Thank you for your message.

Meetups preferably around Raffles, Dhoby or Woodleigh mrt. Please sms 9145 4495 to arrange.

Regards,
Luke

14110680 Item received and seller gives excellent service. Cho******* 2014-08-04 Answered
  Further to my previous query, my order came in just before the end of the day.
Seller Luke gives excellent sales support and deserves a good post.
Thumbs up!
 

[Re] Item received and seller gives excellent service.
Thank you :)

14102282 Order not received Cho******* 2014-08-04 Answered
  Dear Seller,
My order reference: 44883987
Ordered since 25 July but still not yet received.
Pls assist to check.
Thank you.
 

[Re] Order not received
hi,

Contacted you via sms.

Thank you.

Regards,
Luke

13949127 Meetup lin******* 2014-07-20 Answered
  Hi,

I'm interested in purchasing 3 tubes of the hair clay. May I know where will the meetup be?

Thank you.
 

[Re] Meetup
Hi,

Thank you for your message.

Meetups preferably around Raffles, Dhoby, Woodleigh mrt.

Please sms 9145 4495 to confirm.

Regards,
Luke

13840730 3 for $34 jas******* 2014-07-10 Answered
  Hello. I selected 3 tubes but the total price remains at $35.70. May I know how to select to change the amount to $34? You mentioned meetups only but I still seem to be able to select normal mail.
 

[Re] 3 for $34
hi,

Thank you for your message.

If you want to get 3 tubes for $34, you can contact me directly @ 9145 4495.

If you selected normal mail via Qoo10, it will be $35.70. This is due to Qoo10 will not calculate the 'promotion'.

So you can contact me directly, we can do a meetup.

Hope it answers your question. Looking forward to serving you.

Thank you.

Regards,
Luke

13838670 forgotten to add unit no. to my order byr******* 2014-07-10 Answered
  order no. 44390665 i have not included my unit no. can you kindly add my unit no. 657 Yishun avenue 4 #03-357 please give me a reply
 

[Re] forgotten to add unit no. to my order
Hi,

Thank you for your message.

Sms-ed you. Issue resolved.

Hope you receive your item soonest.

Thank you.

Regards,
Luke

13084356 item arrival yyg******* 2014-05-04 Answered
  hi seller, why do they keep sending me the great acknowledgement when i have not even received the item?
 

[Re] item arrival
hi,

Thank you for your message.

The acknowledgement message/email is sent out by Qoo10 side, nothing to do with any seller.
If you buy something else from another seller, after a few days, you will also receive the same message/email too.

I believe the message/email is generated by Qoo10, and serves as a reminder for buyers to 'confirm delivery' once they receive their item/purchase.

Hope it answers your question.

Thank you.

Regards,
Luke

 

[Re] item arrival
Ohh I see. Because I have not receive the item. Then I thought arrive already.

 

[Re] item arrival
Hi,

Qoo10 will send reminder emails every few days. (you have to check with Qoo10, if you do not wish to receive so many emails from them, regarding acknowledging of item) Hope you have a better understanding of how Qoo10 works.

Regards,
Luke