YuYu
YuYu Join Fellow
YuYu Collection Singapore
46,964 Fellows
5%
POWER MINISHOP RATE 90%
59.90

[Dr.Douxi朵璽] SKIN AGE REVERSAL! | Anti-Aged Miracle Cream | Younger Brighter Skin | Whitening | 50ml

See all Dr.Douxi items
  • Retail Price
    $69.90
    Q-Price
    $59.90
  • Credit Card Benefit
    0% Interest Instalment Plan(max 24 months) Details
  • Shipping From
    Domestic
    Shipping RateDomestic
    •   Shop Info

      Usable within 14 days from payment date

      Cancellation : Within 7days from payment date

    Overseas Shipping
    United States -$29.37~ See more
  • Item Qty
    plus count minus count
  • Item Type
    Type
    Please select.view
    Search Close
  • Currently unavailable

Notice

Subject Register Date
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-06-09
Disclaimer: Singpost Normal Mail Delivery Method Seller 2017-06-09
FREE RETURN WITHIN 14 DAYS OF PURCHASE Seller 2016-03-01
more
Manufacturer/
Place of origin
Dr. Douxi / Taiwan Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description [Dr.Douxi朵璽] SKIN AGE REVERSAL! | Anti-Aged Miracle Cream | Younger Brighter Skin | Whitening | 50ml | Skin Repair | Anti-wrinkles | Lighten Fine Lines
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer who recommended this item
7 (Based on 7 reviews)
Customer Satisfaction Score
92%
  • Product 100%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 100%/100%
  • Service 70%/100%

Customer Review (7)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jul 20, 2017 cyb*******
Recommend Jul 18, 2017 Lav*******
Highly Recommend Jul 18, 2017 luc*******
Highly Recommend Jul 15, 2017 for*******
Highly Recommend Jul 14, 2017 luc*******
Recommend Jul 08, 2017 Wql*******
Recommend Jul 01, 2017 lye*******

Seller Information

YuYu

  • Address : M38 38 JALAN PEMIMPIN #05-11
  • Available during:MON~FRI : 9:00am - 7:00pm
Item Q&A(5)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Delivery Method Seller
NOTICE FREE RETURN WITHIN 14 DAYS OF PURCHASE Seller
FAQ Delivery time frame for Singpost Smartpac, Qxpress Seller

Singpost Smartpac 2-3 working days (Tracking is available, in the event no one is at home the parcel will be in your letterbox) - Reliable Qxpress Courier 1-3 working days (Tracking is available within 1-2 working days) - Reliable

FAQ Our Operating Hours and Self-Collection Seller

Monday-Friday 9.00am - 7.00pm For self-collection, you may visit us during our operation hours excluding Singapore public holiday. If you have any questions, please email us customer.care@yuyucollection.com.sg Walk in purchase welcome. :)

27584993 Inquiry for the item from Lav**** Lav******* 2017-07-11 Answered
Hi I just realised as I was reading the feedback from other customer, that you have also shortchange me with a mini size miracle cream instead of a 50ml one. No wonder I was wondering why it's such a small one but didn't think much of it as I bought a few items from u and do not remember how much each cost. Upon checking now yes I paid $39.90 and if customers like myself who didn't come back to your store to want to reorder product we wouldn't have even realise we were being shortchange. You should have made proactive approach to resend to your customer for those orders that you made a mistake. This is akin to cheating your customer!! Like the other customer, I have also used the 10ml one and used up quite a lot already. Please resend to me a 50ml bottle and do not ask me to send it back to you the 10ml one. If you made a mistake, do not pass the trouble to your customer., I do not have time to mail back to you a container. Pls call me at 83222622 . 'Thanks.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
hi Dear, we understand that it is our error from our side and we are resolving th issue here. We are unable to find who is the customer who bought the item from us from the Qoo10 system which is not seller but Qoo10. The report is only how many are sold and the amount. We will need to arrange a pickup from your side ont he 10ml as this is part of the company policy for exchange and return. Can we arrange a pickup tomorrow? We will send the 50ml size item to you by this week.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Hi I have already started using the cream and do not want to stop halfway. Pls give me the 50ml tomorrow and I will pass you the 10ml container. Pls confirm
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Ok we have arrange 1 pickup and 1 delivery to your place by Friday. Thanks.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Ok pls come by tomorrow. Address is the one at 100 AM. Thanks
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Ok pickup arranged. Thanks.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
It should be an exchange. Pls have the item deliver to me and pick up by the same courier at the same time. I have turn down the courier who called to say he wants to pick up item but not passing me the correct item.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Hi Dear, please check your letterbox. We have resend to you on Monday.
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
I have checked my letter box and nothing received yet. I thought our arrangement was you get a courier to come collect the 10ml container and pass me the 50ml container. What happened? If u send me by snail mail, when will I receive it? I need it asap as this 10ml one is running out .
 
[Re] Inquiry for the item from Lav****
Apologies we have choose the wrong shipping method from system. Meanwhile please check your letterbox. Thanks.
27573709 10ml or 50ml ?? luc******* 2017-07-11 Answered
Hi seller,

Appreciate to advise the item for this price of S$39.90 is for 10ml or 50ml ??
Although the head title is indicating 50ml but i saw the review from other customer only received 10ml instead of
50ml ??

Thank you
 
[Re] 10ml or 50ml ??
Hi Dear, it is for 50ml. Previously our side sent wrong but it had already been fixed. THanks.
 
[Re] 10ml or 50ml ??
Thanks seller for your prompt reply. I will get 1 bottle to try. Thank you :)))
 
[Re] 10ml or 50ml ??
You're welcome :)

Hi Dear, thank you for your interest. We hope to serve you soon. :)
(Jul 11, 2017 15:50)
27548253 Inquiry for the item from sha**** sha******* 2017-07-09 Answered
Hi Seller,Is this a night cream?tThank you
 
[Re] Inquiry for the item from sha****
Hi Dear, it can be use in the day too. But mainly at night. :)
27521620 Inquiry for the item from for**** for******* 2017-07-07 Answered
I ordered the miracle cream but only received a 10ml sample size. Is there a mistake somewhere?
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi Dear,

We apologise for the overlook by our team. Please kindly mail back to the below mailing address. Do provide us your order number, mailing address, request memo and sender name for us.

M38 @ Jalan Pemimpin,
38 Jalan Pemimpin,
#05-11,
Singapore 577178

Sorry for the inconvenience and we will refund you the postage cost.

Let us know if you have any other questions.

Thank you and have a nice day.

Best Regards,
YuYu Customer Care
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi i already open up and tried it when I first received it without thinking that it is a wrong item sent. If I return it back to you and what about the actual item? When will you send to me. I do not want a refund because i delibrately buy the shampoo to make up $50 for free delivery.. The worse i pay for the sample
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi Dear, yes please return to us as long it is not damaged and unused it is ok. Thank you.
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Yes please note that i have tried it once not realising it is not the correct item. I am your supporter and bought many of your products. So kindly provide a solution to this situation and send me the product soonest. I do not mind paying $8 for the value of the 10 ml cream in comparsion to the $40 of 50ml
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi Dear, thank you for supporting us all these time. Thanks a lot for your kindness. We will be arranging a delivery for your 50 ml cream with some free gifts for the inconvenience caused.

Please bank in $8 to the below:
TO: YuYu Group
Bank Acct (Singapore)
OCBC Bank Current Acct: 641480710001

OR

TO: YuYu Group LLP
DBS Current Acct: 003-939702-0

Thank you!
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Ok i will message once transferred.
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Sure. Thank you!
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Done. Transaction No. 18991751121 from JeanNg
 
[Re] Inquiry for the item from for****
hi Dear, thanks for the payment. We will arrange a delivery to you by this week. Have a nice day.
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Dear customer service. Now this is absolutely unfair that u did collect the payment of 10ml from me and not other customer that has used the 10ml cream. If this is a mistake by your side that you are willing to bear the cost. You should not be asking any of the customer to return the 10ml bottle. Now i feel shortchange too
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi Dear, we are not forcing anyone to buy but according to our company policy we need to receive the return and we will send the item to customer. What's more we are charging $8 special price to you because you are willing to buy this 10ml. We are collecting back the item from that customer. We are sorry for the inconvenience caused.
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Dear customer service,
You did not offer me a.solution of returning the open bottle. That is why i feel short change... u said please.return as long as it is unused even.i have told you that i have used it once. Remembered? I offered $8 based on the volume but still you never tell me said nvm just mail us back the small bottle as it is needed based on company policy. Now it is not really a $8 thingy. I like the product veru much and dun mind paying it.It is just a feeling that the customer got bully for being kind. It is that you did not give me that option from start. To ease the trouble, i might still end up paying because i am lazy to go post office. Upfront i was not given the choice. Anyway i do not want to pursue this matter. I just hope this thing won't happen again
 
[Re] Inquiry for the item from for****
Hi Dear, sorry for the misunderstanding and we will explain as clearly possible if similar incident happen again. We did our best to resolve the issue ASAP once customer have reported to us on this issue due to connection wrong. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you.
27517277 My cart number is 111388236 cyb******* 2017-07-06 Answered

Policy & Notice