Mustit Join Fellow
2,218 Fellows
10%
GOOD MINISHOP RATE 90%
185.00

TORY BURCH★100% GENUINE★TORYBURCH★ New arrivals★MARION/BRITTEN/Women Shoulder bag/Tote bag/Crossbody/SALE!

See all TORY BURCH items

Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Satisfaction

Satisfied Customer
9
Average Customer Review
90 / 100
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Photo Review (7)

Customer Photo Review board
Apr 25, 2017 6 6
blu*******

Highly Recommend Item

The bag i like very much,thank you seller.

MODEL:MARIONSmallFlap-12159959 | COLOUR:BLACK(+S$87.59)

+ Add this option
Apr 25, 2017 2
khi*******

Highly Recommend highly recommended

happy to see the bag. the size is just nice! thanks

MODEL:MARIONSmallFlap-12159959 | COLOUR:BLACK(+S$87.59)

+ Add this option
Apr 24, 2017 1
kai*******

Recommend Nice item

Quite fast considering coming from overseas. Will order again from this seller

MODEL:MarionMiniCrossbody-12159773 | COLOUR:BLACK(+S$55.47)

+ Add this option
Apr 24, 2017 1
dee*******

Highly Recommend item delivered as described

very nice bag. delivered in a box to prevent any damage. thank you

MODEL:BrittenCombo-31159880 | COLOUR:BLACK(+S$49.64)

+ Add this option
Apr 22, 2017 3
zyy*******

Customer Review(10)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend 2017-04-27 abn*******
Not Recommend 2017-04-25 blu*******
Highly Recommend 2017-04-25 khi*******
Highly Recommend 2017-04-25 may*******
Highly Recommend 2017-04-24 kai*******
Recommend 2017-04-24 dee*******
Highly Recommend 2017-04-22 zyy*******
Highly Recommend 2017-04-14 hdj*******
Highly Recommend 2017-04-14 ykh*******
Highly Recommend 2017-04-14 gjw*******

Seller Information

Mustit

  • Address : 560 Gangnam-daero, Gangnam-gu, Seoul SAMIK ELECTRONICS B/D 5F
Item Q&A(21)
No. Question & Answer Member Date Status
26667470 Inquiry related cancel and refund from tzy**** tzy******* 2017-04-29 Unanswered
26650041 Order no. 213335548 / cart no. 109963861 low******* 2017-04-27 Answered
Hi,

I would like to know when can I receive my item. It's have been more than a week its still shown
shipping requested.

Appreciate yr prompted reply.

Thanks
Sherie
 
[Re] Order no. 213335548 / cart no. 109963861
Dear,customer.
Robinsonchain-11149679 is now out of stock and restock is not guaranteed.TT
we are no longer able to source the item, so cancelling the purchase is the only option.
We were informed about the issue late from our account, so please excuse us for letting you know about the problem earlier
We deeply apologize for causing an inconvenience.
so please cancel your order,,,
Thank you for reaching out!
 
[Re] Order no. 213335548 / cart no. 109963861
You should inform me earlier and not till I asked. This is not an excuse. Kindly cancel and refund immediately.
Very very irresponsible seller.
 
[Re] Order no. 213335548 / cart no. 109963861
Dear,customer.
If you cancel your purchase, you can get a refund immediately.
We deeply apologize for causing an inconvenience
 
[Re] Order no. 213335548 / cart no. 109963861
I already mentioned cancel and refund immediately
26633724 Delivery joa******* 2017-04-26 Answered
Hi Seller,

Status of delivery? Pls advice.

Thanks.
 
[Re] Delivery
Dear, customer.
MarionFlatWallet-12159111 is now out of stock and restock is no gurantee.TT
We really applogize about that.
so please cancel your order,,,
Thank you for reaching out!
 
[Re] Delivery
I placed order on 19th of April, now you tell me NO STOCK?????
I really don't understand why you received the order but didn't arrange to your customer?
You even didn't contact me at all!
Really disappointed!!!
 
[Re] Delivery
Dear,customer.
we really appologize about that situation.
The order was pushed all at once and arrange was delayed.
we tried to keep inventory, it was hard.
we really appologize again...TT
26623126 Inquiry for the item from blu**** blu******* 2017-04-25 Answered
26623061 Inquiry for the item from blu**** blu******* 2017-04-25 Answered
26608528 Inquiry for the item from be_**** be_******* 2017-04-25 Answered
26602711 Inquiry for the item from blu**** blu******* 2017-04-24 Answered
26579961 Inquiry for the item from sha**** sha******* 2017-04-22 Answered
Hope you will restock the robinson mini chain
 
[Re] Inquiry for the item from sha****
Dear,customer.
We will try the best of our ability to restock
them but there is no guarantee.
We apologize again about the inconvenience.
thank you for reaching out!

Popular items by this item's visitors

Unfold