AIO&CO
AIO&CO Join Fellow
161 Fellows
MINISHOP RATE 80%
0.00

2014 New women fashion T-shirt lady High Quality T-shirts women fashion shirts


Customer who recommended this item
19 (Based on 27 reviews)
Customer Satisfaction Score
82%
  • Product 80%/100%
  • Price 80%/100%
  • Delivery 80%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
海外 Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Review (27)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend May 10, 2014 cas*******
Recommend May 10, 2014 cha*******
Not Recommend May 08, 2014 ade*******
Not Recommend May 04, 2014 won*******
Recommend May 01, 2014 kkh*******
netural Apr 24, 2014 fon*******
Highly Recommend Apr 13, 2014 kar*******
Highly Recommend Apr 11, 2014 sbh*******
Highly Recommend Apr 10, 2014 gin*******
Not Recommend Apr 09, 2014 gen*******

Item Q&A(11)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2016-05-25
pri*******
User

Hi,

Regarding Cart no.: 102548061 ,
please cancel & refund asap since the e items are not available.

Thanks/

User

processing refund。 Sorry

Answered
2014-04-30
tac*******
User

Hi I receive the item yesterday but the zip behind is not align. Please advice

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
It's our error.
How about give you a refund or a resend?
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

User

Let's do a refund. What should I do with this piece?

User

OK.

User

Thanks. How to mail back to you

User

You needn'send it back to us. you can dispose of the iten by yourself.

Answered
2014-04-26
che*******
User

Hi seller, I'm interested in NS05 but I want to check with you 1)do you have the flower lace sleeve same as the pictures I have sent to you.(this pic is from the buyer who feedback that the measurement is 100cm instead of 118cm) 2)Do you still have the bust size 100cm which you have sent to that buyer? Please reply as I really interested in this item. Thank You & have a nice day.

User

Dear customer,
This item is be stock.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

User

Hi seller, I have received my 2 items and found some problem. a)Before I order I ask you do you have the lace
sleeve same as the picture & I also attached the picture for your reference. You replied on 26/4/2014 that this item be in stock and so I order(because I want exactly same design as cheon song yi). Now the item NS05 you sent is
totally different and there are 2 holes with loose thread & 1 side of the lace is outside. I have attached pictures for you. b)Item YJ17 is supposed to be the front is short(70cm) & back is long(75cm). But you sent me is same length
of 68cm. I have attached pictures. I'm so sad.
Please reply.
Thanks

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
It is our error.
How about give you a refund or a resend?
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

User

Hi seller, can I have a refund please. My Order No: 42145819 and 42145820.

Thks

User

ok.

User

Thanks for the refund. 1)When will I get refunded? 2)Do I need to click on "Confirmed Delivery"?

User

Yes, We need you to click on "Confirmed Delivery", then We will give you the refund.

User

Hi seller, i have clicked " Confirmed Delivery".
Thk u.

User

ok.

Answered
2014-04-08
luc*******
User

Again, it's close to 100cm only.

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
We will give you a refund.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

User

thanks. Do you need me to mail you back the clothes?

User

Dear customer,
I think you needn't.
Have a nice day.

Answered
2014-04-08
luc*******
User

This is YJ 05

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
We will give you a refund.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

Answered
2014-04-08
luc*******
User

This is the 2nd picture. See it's only 50cm per side which means 100cm, but you said it's 118cm.

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
We will give you a refund.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

Answered
2014-04-08
luc*******
User

I have emailed you before. Please see the pictures. There are altogether 4 pictures. I want my money back.

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
We will give you a refund.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

Answered
2014-03-30
luc*******
User

My order no 40786222 and 40786223. I have received the tops but the measurement is different, especially NS05. You said it's 118cm, but I just measured it is only 100cm. The other one you said it's 106cm, same it's only 100cm.

I demand a refund.

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
please send us a picture. we will check for you !
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

User

Picture 1

User

Dear customer,
Thank you for your purchasing.
We will give you a refund.
I am really sorry for this inconvenience.
Have a nice day.

Address
Chaoyang, Beijing, Beijing SOHO
Ask Question
Policy & Notice


Similar Items

loading item