X
Cheapest store
Cheapest store Join Fellow
1,684 Fellows
MINISHOP RATE 80%
7.90

*$7.9 Nett Price!* Buy 3 Free Shipping*Candy Colorful Skinny Pants long Pant*Casual pants


Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer who recommended this item
498 (Based on 702 reviews)
Customer Satisfaction Score
85%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 80%/100%
  • Service 90%/100%

Photo Review (217)

Customer Photo Review board

Recommend Happy

Thanks I received complete item.

Model:Design-3 | Color:Red | Size:L=28 | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Jul 18, 2017 4
bet*******

Recommend Happy

Thanks now I received all the Item complete. 3 weeks b4 the item delivered. Thanks

Model:Design-1 | Color:Dark blue | Size:M=27 | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Jul 18, 2017 3
bet*******
Jun 30, 2017
bet*******

Recommend Good quality

Goooddddddddddddddddd cheaper.

Model:Design-1 | Color:Sky Blue | Size:S=26 | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Jun 30, 2017 2
bet*******
Jun 28, 2017 1
pch*******

Customer Review (702)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Jul 19, 2017 eza*******
Recommend Jul 18, 2017 bet*******
Recommend Jul 18, 2017 bet*******
Not Recommend Jul 15, 2017 lpy*******
Recommend Jul 13, 2017 als*******
Recommend Jun 30, 2017 bet*******
Recommend Jun 30, 2017 bet*******
netural Jun 30, 2017 sub*******
Recommend Jun 30, 2017 tsh*******
Recommend Jun 30, 2017 coz*******

Seller Information

Cheapest store

  • Address : 54 WILKIE ROAD 54 WILKIE ROAD
Item Q&A(97)
No. Question & Answer Member Date Status
27724677 Inquiry for the item from aub**** aub******* 2017-07-21 Unanswered
27678770 Inquiry for the item from chi**** chi******* 2017-07-18 Answered
For design 1.my wait 90xm and hip 98cm. Can advise the size.
 
[Re] Inquiry for the item from chi****
Dear Customer
Size 31 or size 32.
I worry about size 31 will be a little tight.
Thank you.
27574860 Inquiry from sin**** sin******* 2017-07-11 Answered
This seller is very irresponsible, messed up my order twice: 1) i ordered 3 pcs, received only 2 pcs. 2) I ordered 3 pcs and received only 1 pc.

To made things worst, Qoo10 deduct shipping fee from my refund....why should the buyer pay for shipping fee when the seller is the one who didnt send according to the order. This is really UNFAIR to buyer. Do not buy from this Seller!
 
[Re] Inquiry from sin****
Dear Customer
Sorry, your order number is?
There may be 1 pc out of stocks,
I can apply for a refund. Thank you.
 
[Re] Inquiry from sin****
My 2nd order as following:
215668883 - received
215668884 - missing
215668885 - missing

You are to refund 2 pcs plus shipping fee because you broke the order, is your mistake and not mine.

// you promised to send me 1 extra pc of pants (when I order again) for your mistake to break the order when you sent 2 pcs instead of my order of 3 pcs when Qoo10 deducted shipping fee from my refund.

Given you the chance to honour your promised but you messed it up more....you supposed to send me 4 pcs but you sent only 1, despite me sending you a message to inform you to send me 4 pcs.

Refund 215668884, 215668885 plus shipping fee!!!!
 
[Re] Inquiry from sin****
Dear Customer
Sorry, I will inform the warehouse, confirm, refund.
Thank you.
 
[Re] Inquiry from sin****
Still waiting for your refund for 2 pants and shipping fee deducted by Qoo10.
26894741 Inquiry for the item from viv**** viv******* 2017-05-17 Answered
Hi. Im missing 1 piece. Order number 214670606.
 
[Re] Inquiry for the item from viv****
Dear Customer
Sorry,1 pc out of stocks,I have applied for refund, QOO10 will transfer to you,
Thank you.
26829839 Inquiry for the item from jaz**** jaz******* 2017-05-12 Answered
Item 3, do you have it in grey?
 
[Re] Inquiry for the item from jaz****
Item 3, have NOT grey.THX
26800064 Inquiry for the item from bro**** bro******* 2017-05-10 Answered
Hi, I'm interested in design 1. Your measurement for design 1 shows up to 31. My waist 84cm hip 87cm, which measurement should I choose? Please advise. Thanks.
 
[Re] Inquiry for the item from bro****
Dear Customer
Waist 84cm, I worry about other sizes too small,
Size 32 may be more suitable for you.
You can order Design-1 Black or white size 32.
Thank you.
 
[Re] Inquiry for the item from bro****
Thanks for your reply. Now that I realise, when I choose other colours, the size is up to 31 only. thinking of buying up to $22.80 to have free delivery. Anyway to check u have dark blue, grey for size 32? Thanks
 
[Re] Inquiry for the item from bro****
size 32.
ONLY Black,white and navy blue,Thank you.
26459544 Inquiry related cancel and refund from pic**** pic******* 2017-04-12 Answered
210853124

omg, 3 weeks already being shipped out still not delivered. always claimed items is on the way or lost parcel and will resend again. Ask for refund also got excuse. this the longest wait i ever had.
 
[Re] Inquiry related cancel and refund from pic****
Dear Customer
Sorry, the package is delayed by the courier company,
The courier system can be tracked,
Now you will receive the package in 1-3 in working days.
Thank You.
26399273 item with wrong size car******* 2017-04-07 Answered
Seller

As mentioned pls arrange and resend me the correct size item
 
[Re] item with wrong size
.

Popular items by this item's visitors

Unfold
Policy & Notice