G_LovelyShop Join Fellow
16,862 Fellows
$2.00
POWER MINISHOP RATE 90%
2.50

Bandeau Strapless Bra Lingerie Underwear Tube With Padding No More Wardrobe Malfunctions


Notice

Subject Register Date
Singpost Normal Mail - lost mail Seller 2016-12-01
Exchanges due to sizes/ preference of buyers. Seller 2016-11-18
Faulty/ Defective Items received Seller 2016-11-18
more
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description Wearing loose fit tees? These bandeau will be a perfect match! Wide varieties of colors to choose from.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 785 (90%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
Feedback Reward P
Product
product 20%
Price
price 20%
Delivery
delivery 20%
Service
service 20%

Photo Review (288)

Customer Photo Review board

Recommend Fast Services

Not yet open up hopefully suitable for me

Type:TU2050 - Wide Elastic Band Long Bandeau | Color:Black(+S$1)

+ Add this option
Mar 24, 2017
san*******

Recommend Okay

A bit thinner than I would like. Otherwise fast delivery

Type:TU2010 - Basic Bandeau | Color:Grey

+ Add this option
Mar 23, 2017
jol*******
Mar 23, 2017
ter*******
Mar 21, 2017
aiz*******
Mar 21, 2017
whi*******

Customer Review(889)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend 2017-03-24 san*******
Recommend 2017-03-23 ben*******
Recommend 2017-03-23 jol*******
Highly Recommend 2017-03-23 ter*******
Highly Recommend 2017-03-23 lyn*******
Highly Recommend 2017-03-22 Hte*******
Highly Recommend 2017-03-21 aiz*******
Recommend 2017-03-21 whi*******
Recommend 2017-03-21 and*******
Highly Recommend 2017-03-21 *******
Item Q&A(35)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE Singpost Normal Mail - lost mail Seller
NOTICE Exchanges due to sizes/ preference of buyers. Seller
NOTICE Faulty/ Defective Items received Seller
NOTICE Wrong items received/ Missing items in parcels Seller
FAQ I need my items urgently, why have they not reached me? Seller

We regret that if you had chosen Singpost Normal Mail, we are unable to track or expedite the delivery. Singpost may take up to ONE MONTH to deliver your items. For QEXPRESS, your items will reach you within 3 working days after we have mailed them out. Qexpress is the recommended choice if you require items urgently.

FAQ Can I track my items? Seller

Singpost Normal Mail does not have tracking services or tracking number. For Qexpress, you may use your tracking number to monitor your delivery. From the Qoo10 "My Orders" page, you can click on "shipping information" for your item to track the parcel.

FAQ Can I choose a specific time/ day I want my delivery to be on? Seller

For Singpost Normal Mail, any special instructions are not applicable. For Qexpress, kindly contact Qexpress with your tracking number so that they can help to arrange their couriers to deliver accordingly. We are unable to process any special instructions regarding delivery. Qexpress Hotline:+65 6661-9100 Qexpress Email: info@qxpress.sg

25966649 [Shipping] Related Inquiries she******* 2017-03-02 Answered
Hi seller, I just received my item today but I had to pay $1.95 for postage because there was no stamp on the parcel. I find it ridiculous as the price I paid for this item included shipping. Please do something about it.
 
[Re] [Shipping] Related Inquiries
Hi. We are sorry about this. The stamps must have fallen off when the packers brought parcels to the mail box.

Please do not worry. We will refund the amount you had paid to singpost via qmoney.
I will provide the screenshot of the refund in your other message.

Thank you.
 
[Re] [Shipping] Related Inquiries
Okay, thanks for being responsible, when will you do the refund?
 
[Re] [Shipping] Related Inquiries
Hi,

I have just submitted the refund request of $1.95.
Qoo10 will have to approve the refund and you will see the amount in your Qmoney within 2 working days.
You can either withdraw Qmoney to your bank account, or spend it in Qoo10
http://www.qoo10.sg/gmkt.inc/CS/NHelpFaqSearch.aspx?keyword=withdraw#none

We are very sorry for this unpleasant experience.

Thank you for your kind understanding.
 
[Re] [Shipping] Related Inquiries
Okay, I've already received the amount, thank you for being efficient!
 
[Re] [Shipping] Related Inquiries
Glad to hear you have received your refund.

Sorry for the unpleasant experience and thank you for the update and your kind understanding! :)

Cheers.
25883913 [About Item] Related Inquiries she******* 2017-02-23 Answered
Hi, for item 2030 white, will it be too big for size 70A/B?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Hi,

for TU2030 the bust measurement is 29cm when laid flat (meaning circumference of 58cm). It can stretch up to 90cm.
I would think it should fit you well as this is the smaller short tube with padding.
The other short tube with padding is TU2070 which is 60cm laid flat and stretchable up to 92cm.

Perhaps you may wish to take your body measurements and browse through all items to see which measurements would suit you best.

Do note that the items in this listing are not exchangable, so please choose according to your measurements.
Perhaps you may wish to read through other buyers' reviews to see their comments on the fit/ sizing of the items.

Thank you very much for your interest.
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Okay thanks
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Glad to be of assistance.
25675463 [About Item] Related Inquiries jcr******* 2017-02-07 Answered
Hi m a cupB size75.which tube bra is tight when worn?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Hi,

all the bandeaus are very stretchy (max stretch from 90cm to 100cm), and for your measurements I believe none will be overly tight.
From the measurements, TU2020 would be the tightest since it can only stretch up to 86cm. TU2020 has no padding.

You may wish to look at the measurements of each item to decide which fit you would prefer.

Do note that those items which do not state that there are paddings are just a tube, and cannot be used as a bra since there is no padding inside.

Thank you !
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Ok coz i got a few before n infact it "slips" down when i wear it.Very uncomfortable though.
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Hi,

I can't advise further on this since I've never used bandeaus before personally.
Perhaps you may wish to look through the customers' reviews on the items in this listing to make a decision on which bandeau to purchase?

Thank you for your interest! :)
25610882 Long Basic Bandeau ahe******* 2017-02-01 Answered
Does the Long Basic Bandeau comes with a padding.
 
[Re] Long Basic Bandeau
Hi, TU2020 Long Basic Bandeau does not come with padding.

Only those with "removable padding" have paddings in them.

Thank you.
25245275 [About Item] Related Inquiries Tli******* 2017-01-01 Answered
Hi to confirm if those that doesn't say removable bra pads means it does not come with any?

From the pics those that doesn't come with looks like a piece of cloth that's all.

Thanks
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Hi, you are right, only TU2025, TU2030, TU2070 comes with pads :)
23930214 Re: Seamless Bandeau Tube m_y******* 2016-09-22 Answered
Hi,
Can I check if the above design comes with the inner hooks for bra straps?

Thanks!
 
[Re] Re: Seamless Bandeau Tube
Hi, unfortunately, the seamless ones doesn't come with hooks for straps :(
23887197 TU2030 ********** 2016-09-19 Answered
Would like to check TU2030 x8 pieces in black, when will I receive if place order now. Need it by Thursday ,possible?
 
[Re] TU2030
Hi, if you choose qxpress as the shipping method, it will be delivered by thursday :)
23608030 Restock TU2020 white eun******* 2016-08-26 Answered
Hi when will TU2020 White be restocked? I want to buy 3 white 3 black.
 
[Re] Restock TU2020 white
Hi, I'm sorry, currently white is sold out and will only be available mid of next month :(

There's a similar one TU2050, perhaps you can consider it?

Popular items by this item's visitors

Unfold


Similar Items

loading item