Skinilove
Skinilove Join Fellow
2,093 Fellows
MINISHOP RATE 90%
8.90

Fashion Womens Sleeveless Shirt Blouse Summer Casual Cotton Back bow Vest beach Tops Tee Tank


Customer who recommended this item
198 (Based on 238 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart.
1 2 3 4 5 6 7
  • $5.00
    Add to cart
  • $2.90
    Add to cart
  • $12.90
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $8.90
    Add to cart
  • $5.90
    Add to cart
  • $4.99
    Add to cart
  • $7.99
    Add to cart
  • $14.90
    Add to cart
  • $4.99
    Add to cart
  • $7.90
    Add to cart
  • $6.90
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $12.90
    Add to cart
  • $7.90
    Add to cart
  • $10.00
    Add to cart
  • $8.90
    Add to cart
  • $6.99
    Add to cart
  • $8.90
    Add to cart
  • $6.99
    Add to cart
  • $5.90
    Add to cart
  • $9.99
    Add to cart
  • $5.90
    Add to cart
  • $10.99
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $12.90
    Add to cart
  • $5.50
    Add to cart
  • $4.99
    Add to cart
  • $39.00
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $9.90
    Add to cart
  • $11.00
    Add to cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Notice

Subject Register Date
Please help to confirm delivered when you receive orders Seller 2016-12-19
1.How do I file for exchange/replacement/refund? Seller 2016-05-11
Manufacturer/
Place of origin
China Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (62)

Customer Photo Review board
Jul 25, 2017 1
cec*******
Apr 13, 2017
mis*******
Mar 05, 2017
lov*******
Feb 17, 2017
joe*******
Jan 18, 2017
Hel*******

Customer Review (238)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Sep 16, 2017 gla*******
Recommend Aug 25, 2017 gwe*******
Recommend Aug 16, 2017 ler*******
Highly Recommend Aug 13, 2017 cin*******
Highly Recommend Jul 25, 2017 cec*******
Recommend Apr 29, 2017 she*******
Highly Recommend Apr 17, 2017 jen*******
Highly Recommend Apr 13, 2017 mis*******
Highly Recommend Mar 21, 2017 buz*******
Highly Recommend Mar 10, 2017 din*******

Item Q&A(26)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

Dear Customer,
Thanks for your purchase from our store.
We will arrange send out all orders within 24 working hours, for Qxpress, you will receive it within 1-2 working days, for Singpost normal mail, you can receive it within 2-3 working days.
So once you receive orders, please just help to confirm Delivered on Qoo10 system, thanks for your help very much.

Notice
Seller

Any return of exchange of items will be applicable within 7 days upon receiving of the item

1.Please First to contact seller via Qpost or send email to seller: info.wripples@gmail.com, seller will help you to solve the problem.
2.Usually, we will not accept return or exchange for buyer buy wrong or change mind.

Answered
2017-05-22
dec*******
User

I don't like the ribbon at the back. Can it be easily cut off without damaging the rest of the garment?

User

Hi, customer

the ribbon is sew to the back, so if you want to take it off, pls make sure that only cut off the thread taht sew on it, and make sure it will no damage the back.

But it may has small hole for the thread, so we suggest that no to try it.

Regards

Answered
2016-12-22
cer*******
User

Hi,

Will you be getting new stock for other colours - green is very nice?

User

Dear Customer,

Thank you for your message.

We still don't know yet, and when the item in stock, we will relist the listing, pls also keep in touch with the listing now and then, Thank you

Best Regards

Answered
2016-09-30
mis*******
User

Hi, why is the White colour more expensive by $3?

User

Dear Customer,

Thanks for your order.

Because the red one is an promotion price,it is cheaper than White.

King Regards

Answered
2016-09-27
cla*******
User

Hi, will there be a restock for the other colours?

User

Dear Customer,

Thank you for your message.

Sorry that we don't know that exact day to refill the stock. Maybe it will need a few days or weeks.

Hope you can understand and it would be nice you can wait or you can choose othere item you like.

Best Regards

Answered
2014-04-20
cop*******
User

Hi.
I really am very worried because my all my inquiries have yet to be answered. I need a reply asap to know that the details of the shipping address has been make the necessary emendments. Really, please reply asap because apparently my order is already going to be shipped out soon. So please reply my inquires and acknowledge it.
Thanks and I apologise for the inconvenience caused.

User

Already answered inquiry. If you have another any question, please contact to us.

Answered
2014-02-27
ang*******
User

Ordered on 9 Feb'14. Delivery status show item has been delivered on 11 Feb'14. As of today 27 Feb'14, I have not receive anything! Waiting time was way too long. Disappointed. Seller please advise.

User

Dear customer,

Thanks for your message.

We are really sorry for the trouble, since nothing now,it might lost on shipping.

How about we resend a new one for you?

Best regard!

User

Dear seller,
Thanks for your reply. Would appreciate if you could do me a refund.

User

Dear customer,

Thanks for your inquuiry, we will reply to your message soon,please wait for a moment.

Best regards
Dear customer,

Sorry for the delay reply for we off on weekend.

Could you please check your letter box? It show that the package was delivered on the system.

Best regards

Answered
2014-02-21
ann*******
User

HI

I ordered 2, white and black, i only received the white one.

Where is the black?? PLease deliver it soon.

I need them before 25th Feb!

User

Dear Customer,
Thanks for your inquire, we don't work on weekends, and we will reply you soon, please just wait for a moment, thanks
Hi dear customer,

Thanks for your message.

It might lost on shipping. How about we refund your payment for the lost item?

Best regards
Marina

User

Hi Marina,

Yes please do the REFUND for the black one.

Thanks.

Anna

User

Already answered inquiry. If you have another any question, please contact to us.

Answered
2014-02-21
ann*******
User

HI

I have ordered long time, where are my orders?

Please advise. Thanks!

User

Dear Customer,
Thanks for your inquire, we don't work on weekends, and we will reply you soon, please just wait for a moment, thanks
Hi dear customer,

How about we refund your payment for the black one?

Nice day
Marina

User

Hi

Yes please do the REFUND for the black one.

thanks.

User

Hi dear customer,

We arrange for refund, please check for update.

Sorry for the trouble.

Nice day
Marina

Available during
MON~FRI : 9:00am ~ 6:00pm SAT : 9:00am ~ 1:00pm SUN, Holiday : day off
Ask Question

Popular items by this item's visitors

Policy & Notice


Similar Items

loading item