BestDeal@
BestDeal@ Join Fellow
4,487 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
9.90

【Free Shipping 10pcs 1SET】 JP BIG HIT! Bath towel 70 × 140 cm Excellent absorbency ★


Customer who recommended this item
140 (Based on 192 reviews)
Customer Satisfaction Score
82%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 70%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
China Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material Material microfiber
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (95)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Received

Thanks. ..... thin n value for $$$$$

color:10 pieces set : You can not choose a color | Delivery estimate date:20th July Agree

+ Add this option
Sep 06, 2017
mic*******

Highly Recommend Colourful towel

Received in good condition. Texture ok quality nice like micro fibre. Hope it absorb water well .

color:10 pieces set : You can not choose a color | Delivery estimate date:20th July Agree

+ Add this option
Sep 05, 2017
kei*******

Recommend Ok good

Good good good .............

color:10 pieces set : You can not choose a color | Delivery estimate date:10th July Agree

+ Add this option
Aug 15, 2017
mag*******

netural Material no good

👐.......................

color:10 pieces set : You can not choose a color | Delivery estimate date:10th July Agree

+ Add this option
Aug 12, 2017
ouy*******
Aug 10, 2017
tay*******

Customer Review (192)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Sep 13, 2017 foo*******
Highly Recommend Sep 13, 2017 kei*******
Highly Recommend Sep 06, 2017 mic*******
Highly Recommend Sep 05, 2017 kei*******
Recommend Aug 25, 2017 ali*******
Recommend Aug 24, 2017 eun*******
netural Aug 24, 2017 jan*******
Highly Recommend Aug 16, 2017 jcl*******
Recommend Aug 15, 2017 mag*******
netural Aug 13, 2017 acc*******

Item Q&A(27)

Status
Question & Answer
Date
Member
FAQ
Seller

- For all exchange, buyer are to contact us within 7 days starting from the day that you have receive the item. - Buyer will need to provide the reasons/details for exchange and subject to our approval. - Replacement item will only be mail back after receive the return item. - No refund will be given except for item out of stocks and all return must be in its original package/condition. - Item returned and found not to be in its original package/condition will be rejected and returned at buyer expense. - Any missing items or accessories will be subject to a charge.

FAQ
Seller

We can give you a discount on a volume purchase(over 5 pcs). Please send a email to us(sms840612@naver.com) with more detail, - item link - Design & QTY - Require Delivery day We will answer within 24 hours. And if the items are in stock, we'll ship within 48 hours.

FAQ
Seller

We are sorry to hear that there is the defect item from the package. Could you please kindly provide us the video(not image) of wrong items and parcel package to check your case. Then we will checked by you to help your case. Qpost can't attach the video file with order number and please send a video email( 761866765@qq.com) If the item has any defects, we can exchange it for another for you.

FAQ
Seller

Dear Customer We are sorry to hear that there is the missing item from the package. Could you please kindly provide us the missing items of your parcel package that already received. Please attach the images of item with your order number(didn't receive), Then we will contact the you with the photo evidence checked by you to help your case. Thank you. We hope for your cooperation. Thank you. Regards, BestDeal@

FAQ
Seller

We want you to be fully satisfied with every item you purchase from BESTDEAL@. If, for whatever reason, you are not satisfied with your purchase, we will accept returns at ANY TIME after purchase if the following conditions are met: Requirements - Until 7days after received, you have to send to us with wrong image of product. - All Items must be in their original packaging. - You must include the original sales receipt. - For hygienic reasons, underwear, earrings and cosmetics cannot be exchanged or refunded at any time. - Items can only be exchanged or returned for a refund in the country in which they were purchased. If you are not entirely satisfied with your purchase, simply return the item within (7 days) with your receipt(orginal packange). Refunds will be issued in the same method of payment as the original payment. A purchase made with a credit card: a refund will be issued to the original account.

Unanswered
2017-09-22
who*******
User

Secret Inquiry

Answered
2017-07-26
myd*******
User

Hi, I'm still waiting for my item. You said delayed till 15 or 18 Jul. I'm still waiting for it now.

User

"Dear Customer.
Thank you for the order with us. We appreciate your business and apologize for any inconvenience that this delay may have caused. we can find your delievery status is already Delivered with your sign. check again, If problem still persist, please send a email to delievery company(info@qexpress.com)
If problem still persist, please revert to us.
My sincerest apologies for any inconvenience caused, Regards, BestDeal@"

Answered
2017-07-25
chu*******
User

Hi Seller,I order on the 1st July but did not receive the products yet.When are u going to deliver?

User

yes,We promise the parcel will be delivery within 1-2 days.
Sorry again for this long delay/ My sincerest apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience. Regards, bestdeal@

Answered
2017-07-23
zha*******
User

Hi shop boss, almost one month could not receive your goods yet, also could not trace the delivery number. Can update sap?

User

Hi, thank you for your purchase . We've already promise the parcel will be delievered 19th on this month, it has been delayed again 6-7 days. Please wait a little more, thank you for cooperation.

Estimate date : 26 th July
Sorry again for this long delay/ My sincerest apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience. Regards, bestdeal@

Answered
2017-07-20
Vin*******
User

Hi Seller, I have been wait for more than a month but not receive my order? U stated will deliver on 10th July and now already delay 2 weeks from the promise date so what happen? Many customers stil yet to receive the items.

User

Hi, thank you for your purchase . We've already promise the parcel will be delievered 19th on this month, it has been delayed again 6-7 days. Please wait a little more, thank you for cooperation.

Estimate date : 26 th July
Sorry again for this long delay/ My sincerest apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience. Regards, bestdeal@

Answered
2017-07-18
ylp*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Answered
2017-07-15
Viv*******
User

I have yet to receive my towels? Delivery info SGP108535752

User

Hi, thank you for your purchase . We've already promise the parcel will be delievered 15th on this month, it has been delayed again 2~3 days. Please wait a little more, thank you for cooperation.

Estimate date : 18 th July
Sorry again for this long delay/ My sincerest apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience. Regards, bestdeal@

Answered
2017-07-15
eng*******
User

Hi why is it still not here yet and yall change the status to shipping on delivery. PLZ EXPLAIN

User

Hi, thank you for your purchase . We've already promise the parcel will be delievered 15th on this month, it has been delayed again 2~3 days. Please wait a little more, thank you for cooperation.

Estimate date : 18 th July
Sorry again for this long delay/ My sincerest apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience. Regards, bestdeal@

Ask Question

Other popular items of the shop

958 items on sale Go to Shop

Popular items by this item's visitors

Policy & Notice


Similar Items

loading item