X

GearX[GearX]Mens All Seasons 3D Todger-Scrotum Separation Panties/Sports/Briefs/Drawers/Boxer Briefs/Half Pants/Functional Underlayer/Underwear/Panties/Junior/Kids/Teenager/Adolescent/Cooldown

Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart. See more items

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
next
  • S$12.49

  • S$6.49

  • S$15.99

  • S$19.99

  • S$12.49

  • S$5.49

  • S$5.49

  • S$23.49

  • S$31.99

  • S$19.99

No Co-shipping item
In Shopping Cart

Please Select Items
on the left side panel

Manufacturer/Place of origin GearX / South Korea Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description All Seasons Premium 3D Separation Panties★Separates Todger and Scrotum★Auto Separation★Quick moisture control★Elasticity/Durability/Comfortable★Controls body temperature★Anti Bacteria★
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 464 (92%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
  • Product
     
  • Price
     
  • Delivery
     
  • Service
     
Photo Review(128)
Customer Review (503)
You can write a customer review upon confirmation of item receipt.
No. Item Review Member Date Rating
13174855

Comfortable, fast delivery. Like it a lot.

che******* 2015-02-16 Recommend
13149517

As good as always... Have been my 6th order of x gear... Simply awesome.

ycp******* 2015-02-14 Highly Recommend
12973972

Fast delivery. Excellent product but a little costly

azp******* 2015-02-03 Highly Recommend
12943092

Comfortable material and quick delivery

whe******* 2015-02-01 Highly Recommend
12942638

Delivery time was shorter than expected. Comes with impressive packaging, only p…

wee******* 2015-02-01 Recommend
12886134

Fast and nice package. Looks nice. Material is soft.

eri******* 2015-01-28 Recommend
12839168

Good material and comfortable. Return buyer.

sup******* 2015-01-25 Highly Recommend
12776881

Item arrived in good condition and is well-packaged.

jam******* 2015-01-21 Recommend
12752294

quality is ok but size is too big.....

zeu******* 2015-01-20 Neutral
12746435

Received item and yet to try it out. If it is comfortable, I will order more... …

lio******* 2015-01-19 Recommend
Item Q&A(52)
No. Question & Answer Member Date Status
16309847 Summer val******* 2015-01-29 Answered
  hi, when will u have stock for All Season black drawer and purple drawer in size M 100? I will to buy during time sale.
 

[Re] Summer
Dear Customer,

Thank you for your interests in GearX.
The black for size 100 is restocked now and the purple will be restocked in about 2 weeks.

Thank you.

Best regards,
GearX

14361747 Summer/Summer Premium? wha******* 2014-08-26 Answered
  Is Summer/Summer Premium still available to order? Or only 4Seasons left?

Thanks!
 

[Re] Summer/Summer Premium?
Dear Customer,

Thank you for your interests in GearX.
The Summer or Summer Premiums are still available at the moment but some options are out of stock and those will not be restocked till next season.

Thank you.

Best regards,
GearX

14207743 Where is my order!!!!! s4_******* 2014-08-13 Answered
  Bro I have order altogether 9 pieces but I only get 7 pieces .then where is the remaining.can you please verify order number 89093538, and
Order number 89093459? Please let me know ASAP. Are you going to sent to me or you going to refund me the 2 pieces.
 

[Re] Where is my order!!!!!
Dear Customer,

Thank you for contacting us.

We've checked on your order and the 2 items were not actually sent out because of the sold-out but by mistake, your order was considered as all 9 items were sent out.
We requested to give you refund to Qoo10 so you'll be refunded in a couple of days.

We really apologize for the mistake and inconvenience we've caused you.

Thank you.

Best regards,
GearX

14186795 Stock din******* 2014-08-11 Answered
  Please re-stock Boxer Brief colors red, blue and black of size 100 so I can place an order before the group buy ends. Thanks :)
 

[Re] Stock
Dear customer.

Your inquiry will soon be confirmed and answered by the seller.
※ Inquiries related to Payment.
Cancellation and any Urgent issue can possibly be dealt from CS team.
Thanks & Best regards.
P.S. The information is also sent to the seller to meditate this case.

Dear Customer,

Thank you for the interests in GearX.
Unfortunately, the boxer briefs and half pants for All Seasons are discontinued but those are available for All Seasons Premium.

Thank you.

Best regards,
GearX

14120294 Availability din******* 2014-08-05 Answered
  Almost all of the items are now out of stock, just goes to show how effective these products are...but as a consumer, I just like to ask when will you re-stock your products?? Thanks
 

[Re] Availability
Dear Customer,

Thank you for your interests in GearX products.
We are trying to restock our inventory as soon as possible. If you specify the options you are specially interested in, then we will check on the restock plan.

Thank you.

Best regards,
GearX

14111532 Sold Out din******* 2014-08-04 Answered
  I received a message that the red boxer brief size 100 is out if stock but is showing 198 items still available. Please clarify. If it is indeed sold out, is there any boxer brief of size 100 you can replace with the soldout order?
 

[Re] Sold Out
Dear Customer,

Thank you for replying.
Unfortunately, the red color is sold out at the moment, but the white color is available.
We will replace the red to white color and will send out today.
Thank you.

Best regards,
GearX

14086331 Wrong order sent sai******* 2014-08-02 Answered
  Hi i ordered 4 boxer briefs but 1 of them sent was a brief. Can i pls have the correct item sent.
 

[Re] Wrong order sent
Dear Customer,

We are sorry for the delivery mistake.
We will send you the boxer brief in white color according to your last message.

Thank you.

Best regards,
GearX

 

[Re] Wrong order sent
Hi,

Thank you for the after service, but could i not have white please. The 3 correct boxer briefs sized 95 received were red, black & white.
Could i please get any colour other than the mentioned above.

Regards,
Saiful

 

[Re] Wrong order sent
Dear Customer,

We are very sorry that we've already sent out your replacement yesterday and the color was white.
The only boxer briefs available at the moment is white color so we did not ask your opinion to select color.
Please understand and we'd like to apologize for this shipment if you didn't want the white color.
The other colors are going to be restocked in about 2 weeks.

Thank you.

Best regards,
GearX

 

[Re] Wrong order sent
Noted with thanks.

 

[Re] Wrong order sent
Dear Customer,

We really appreciate your understanding.
Thank you.

Best regards,
GearX

14044900 Free delivery s4_******* 2014-07-29 Answered
  Can you deliver my order together.since my order is more then $80, so can have free deliver.the the rest of the deliver charge how to refund to me . Please send the order number 89093594,89093582,89093538,89093531,89093526,89093499,89093484,and 89093459 and 89093546. Thx
 

[Re] Free delivery
Dear customer.

Your inquiry will soon be confirmed and answered by the seller.
※ Inquiries related to Payment.
Cancellation and any Urgent issue can possibly be dealt from CS team.
Thanks & Best regards.
P.S. The information is also sent to the seller to meditate this case.

Dear Customer,

Thank you for purchasing GearX product.
We've checked about the shipping charge with Qoo10 and it was charged because you've purchased the 'group buy' products. The 'group buy' products charge shipping fees separately.
So actually the shipping is not provided for free.
But instead of refund, we upgraded your shipping method to SRE for all products for faster and more safe shipping.
We hope you satisfy with our compensation.

Best regards,
GearX

 

[Re] Free delivery
But I have make payment for the sre. So is not a upgrade to me

 

[Re] Free delivery
Dear Customer,

The two sold out items are replaced by white color as it's the only available color for 3D boxer briefs.

And for the shipping fee, you've chosen 1 item for SRE and the others for normal airmail. In this case, the orders are shipped separately by the shipping method but we upgraded the other 8 items for SRE shipping.

If you have any inquiries, contact us at any time please.
Thank you.

Best regards,
GearX