GHOSTREPUBLIC
GHOSTREPUBLIC Join Fellow
683 Fellows
5%
MINISHOP RATE 90%
9.90

GHOST REPUBLIC best unisex Short Sleeve 48 type [big size M95~XXL110]

See all GhostRepublic items

Customer who recommended this item
159 (Based on 174 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
GhostRepublic Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.(applesilver@nate.com)
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description Premium unisex casual brand, best quality and design
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (43)

Customer Photo Review board
Jun 09, 2017
khe*******
Jun 03, 2017
Joh*******

Highly Recommend Okay

Good material..item as described!

Size:37.GT-315 | Color:Yellow | Size:L(+S$4)

May 27, 2017
ngk*******

Highly Recommend good quality t-shirt, size is good!

good quality t-shirt, size is good!

Size:14.GT-3104 | Color:Green | Size:L(+S$1)

Apr 17, 2017 1
poc*******
Mar 27, 2017
dar*******

Customer Review (174)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jul 11, 2017 joa*******
Highly Recommend Jun 09, 2017 khe*******
Highly Recommend Jun 03, 2017 Joh*******
Highly Recommend May 29, 2017 sim*******
Recommend May 29, 2017 Joy*******
Highly Recommend May 27, 2017 ngk*******
Recommend May 18, 2017 red*******
Highly Recommend May 09, 2017 kai*******
Highly Recommend Apr 22, 2017 yuk*******
Highly Recommend Apr 17, 2017 poc*******

Item Q&A(16)

Status
Question & Answer
Date
Member
Unanswered
2017-04-09
poc*******
User

Hi, i don't see GT-377 & GT-396 under the selection? Does that means Out of Stock?

Hi seller, i have yet to receive your reply. thanks.

Answered
2016-09-03
dea*******
User

Its $6.50 per one designs? wanted to order 3 diff designs and its gonn cost $19.50? please do something about it. thats way too much.

User

Hello Ghost Republic qoo10 contact information, please contact us.

Answered
2016-07-07
gim*******
User

Will the clothes become smaller after wash?

User

Please observe the laundry washing method does not decrease.

Answered
2016-06-12
wow*******
User

will 41. GT-321 be restocked?

User

The Hello Ghost Republic Sorry, the product should not restocked.

Answered
2016-05-07
moh*******
User

Hi,
Please reduce the shipping cost.. it is way too expensive... pls reduce it.. i already purchase 5.. tge shipping cost per shirt is $6.50.. if i buy 10 shirt it already cost me $65.. pls do recalculate ur shipping price and reduce it.. will buy again.

Regards

User

Now show us who is not a commodity product, please contact us to confirm once again

Answered
2016-05-06
kok*******
User

Hi seller
For item 34 have sample for color Black and Grey?pls provide it.

User

Hello Ghost Republic Are you saying that we send a sample T-shirt?

Answered
2016-04-20
ken*******
User

I have been waiting for the reply for so many days and there are not action taken by the seller. all shirts are not the items i ordered!!! demanding answer for replacement but only say sorry and some korean laguage which i don even understand! what i need is get my order items delivered for the 3pcs! if there is still no more answer i will just have to file report on you!

I HAVE ORDER 3 T-SHIRT AND ALL 3 SHIRT I RECEIVED ARE WRONG!
MY ORDER NO. IS
169457822: SHIRT DESIGN IS CORRECT BUT I ORDER FOR BLACK NOT WHITE.
169457823: ORDER FOR ITEM 10 GT-398#W WHITE COLOR BUT CAME ITEM 05 GT-386#W
169457824: ORDER FOR ITEM 38 GT-358#W WHITE COLOR BUT CAME ITEM 25 GT-310#G
PLS FIND ATTACH FILE FOR THE ITEM WRONGLY DELIVERED

*NOTE: FOR REPLACEMENT I WOULD LIKE TO CHANGE 169457822 GT-385#W TO GT-384#B BLACK..
PLS ARRANGE FOR SOONEST DELIVERY OF THE CORRECT ITEMS!
I BOUGHT THE T-SHIRT FOR GIFT AND THE DAY IS NEAR!

User

The Republic Hello Ghost
Deurinjeom very sorry for any inconvenience caused to you ohbaesong
We will accept requests recovery
Please inform your order number, we would address
Thank you

Answered
2016-04-20
ken*******
User

Can u understand simple english?!The shirt i order are all wrong!!!!! i demand an answer!!!! pls either contact me on mobile or reply the msg. i need replacement for the shirt i ordered and not all wrong item delivered!!!!!!!

I HAVE ORDER 3 T-SHIRT AND ALL 3 SHIRT I RECEIVED ARE WRONG!
MY ORDER NO. IS
169457822: SHIRT DESIGN IS CORRECT BUT I ORDER FOR BLACK NOT WHITE.
169457823: ORDER FOR ITEM 10 GT-398#W WHITE COLOR BUT CAME ITEM 05 GT-386#W
169457824: ORDER FOR ITEM 38 GT-358#W WHITE COLOR BUT CAME ITEM 25 GT-310#G
PLS FIND ATTACH FILE FOR THE ITEM WRONGLY DELIVERED

*NOTE: FOR REPLACEMENT I WOULD LIKE TO CHANGE 169457822 GT-385#W TO GT-384#B BLACK..
PLS ARRANGE FOR SOONEST DELIVERY OF THE CORRECT ITEMS!
I BOUGHT THE T-SHIRT FOR GIFT AND THE DAY IS NEAR!

User



The Republic Hello Ghost
We apologize for any inconvenience
I will request recovery
I would like your order number, address information
Thank you















The Republic Hello Ghost
We apologize for any inconvenience
I will request recovery
I would like your order number, address information
Thank you








The Republic Hello Ghost
We apologize for any inconvenience
I will request recovery
I would like your order number, address information
Thank you














The Republic Hello Ghost
We apologize for any inconvenience
I will request recovery
I would like your order number, address information
Thank you













The Republic Hello Ghost
We apologize for any inconvenience
I will request recovery
I would like your order number, address information
Thank you



















Address
184 Samyang-ro, Gangbuk-gu, Seoul Yuyu-bbuilding 3F Ghostrepublic
Ask Question
Policy & Notice


Similar Items

loading item