OB Design
OB Design Join Fellow
29,011 Fellows
$30.00
MINISHOP RATE 90%
21.90

JooJooClubORANGE BEAR ★ OBDESIGN ★ S-XXXXL ★ PLUS SIZE ★ MANY COLORS ★ WOMEN ★ OB ★ WASH DENIM SKINNY STRETCH PANTS JEGGINGS TROUSERS★ PREMIUM QUALITY ★

See all JooJooClub items

Customer who recommended this item
35 (Based on 42 reviews)
Customer Satisfaction Score
92%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 100%/100%

Notice

Subject Register Date
Return & Exchange Policy Seller 2016-04-29
Non-receipt Claim issue (Did not receive the item) Seller 2016-04-29
How to submit return or exchange from the buyer's end? Seller 2016-04-29
Manufacturer/
Place of origin
Orange Bear / Taiwan Condition New Product
Shipping From From Overseas (Taiwan)
help
Material 65% Cotton + 30% Nylon +5% Polyester (Stretchable)
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description ORANGE BEAR ★ OBDESIGN ★ S-XXXXL ★ PLUS SIZE ★ MANY COLORS ★ WOMEN ★ OB ★ WASH DENIM SKINNY STRETCH PANTS JEGGINGS TROUSERS★ PREMIUM QUALITY ★

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Review (42)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 26, 2016 hle*******
Recommend Oct 31, 2016 sh3*******
Highly Recommend May 06, 2016 teo*******
netural May 04, 2016 chr*******
Highly Recommend Apr 28, 2016 mal*******
netural Apr 27, 2016 Lou*******
Highly Recommend Apr 27, 2016 tan*******
Highly Recommend Apr 26, 2016 tee*******
Highly Recommend Apr 24, 2016 wei*******
Highly Recommend Apr 24, 2016 kel*******

Item Q&A(11)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

Submission of claims
-Any return or exchange of items will be applicable within 7 days upon receiving of the item.

Any shortage of item or wrong item received
-Provide picture of the item contents within the parcel package and picture of orders with delivery information
-Shipping fee will be incurred from seller end.

Defective item issue
-Provide picture of the defective area of the received item.
-Replacement will be of same item, unless out of stock.
-Shipping fee will be incurred from seller end.

Any change of mind from buyer's end
-Item must remain in their intact condition, or otherwise unused with their original tags/labels attached.
-*No return and exchange for certain item(s) such as undergarment due to hygiene issue
-Provide picture of the item to seller end.
-Shipping fee will be incurred from buyer's end, as well as costs incurred by Seller will be transferred to Buyer.

Notice
Seller

-If you still did not receive the item after order status have been changed to "Delivered", please file for 'Non-receipt Claim' within 7 days.

-We will check over the matter from our end.

-Upon valid, you can inform whether you would like us to re-send to you the item or proceed for refund.

Notice
Seller


-Please log in into your buyer account under "MyQoo10" > Shopping List > Cancel/Refund/Non-Receipt > Select "Cart No." > Select "Return" or "Exchange" under 'Apply & Remark' refund.

-We will assess the claim issue with the provided picture and inform on the progress.

Answered
2016-01-26
yay*******
User

I still haven't received my item until now!!!!!!

User

Hi,

Thanks for your message.
We have check with shipping company and we estimate you will receive it within this week.

Thank you
OBDesign.sg

Answered
2016-01-11
est*******
User

Hi seller, kindly send the item out soon as I need the item urgrntly ny next thursday. Thank you very much.

User

Hi,

Thanks for your message.
We will ship the clothing to you asap.

Thank you
OBDesign.sg

Answered
2015-06-29
che*******
User

CAN YOU KINDLY MAKE THE REFUND AND STOP PROCRASTINATING?

User

Hi,

Thanks for your message.
We have already make a refund to you.

Thank you
OB

User

Thanks!

User

Hi,

You're welcome.

Thank you
OB

Answered
2015-06-13
liq*******
User

MAY I KNOW WHEN I CAN RECEIVE MY REFUND. PLS DON'T SAY YOU WILL UPDATE ME OVER AND OVER AGAIN. ITS BEEN MORE THAN A MONTH.

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay and can you give us your order number for checking refund status.

Thank you
OBClub

User

141986277

User

Hi,

Thanks for your message.
We will check the refund status and update to you.

Thank you
OBClub

User

please update me asap abnd refund asap. 3 months plus already i don't think you need that long for a refund.

User

Hi,

Thanks for your message.
We will refund to you asap. We're sorry for the delay.

Thank you
OBClub

User

Pls give me a date latest by when.

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay and we will refund it within this week.

Thank you
OBClub

User

Send me a message after you refund so i can check thanks.

User

Hi,

Thanks for your message.
We will update to yo once we refund.

Thank you
OBClub

User

This is end of the week alr have you make the transfer??????

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay and we will refund to you within this 2 days through Qoo10.

Thank you
OBClub

Answered
2015-04-27
che*******
User

Hi can you kindly do the refund asap? It has been a month!

User

Hi,

Thanks for your message.
Sorry for the mistake and we will refund to you by today.

Thank you
OBClub

User

Hi, when exactly can you do the refund? It has been two months already!

User

Hi,

Thanks for your message.
Can you give us your order number for checking the refund status.

Thank you
OBClub

User

93514363, kindly advise on the exact date you'll do the refund. Thanks!

User

Hi,

Thanks for your message.
We will check the status and update to you asap.

Thank you
OBClub

User

Hi! Can you update on the status? Thanks

User

Hi,

Thanks for your message.
Sorry for the delay, we will refund to you by today.

Thank you
OBClub

User

Hi! You have said you will "refund by today" more than 3 times but it did not even materialize. If you are still unable to refund to me by this coming friday, I would not hesitate to report this to Qoo10. Thanks.

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay and we will refund to you by today.

Thank you
OBClub

User

I AM APPALLED ON HOW YOU CAN PROMISE TO REFUND SO MANY TIMES BUT STILL FAIL TO DO SO. YOU HAVE THE FINAL 24 HOURS TO REFUND, FAILING WHICH I WILL JUST REPORT THIS MATTER TO QOO10!

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the mistake and delay, we will refund to you through Qoo10 by today.

Thank you
OBClub

User

Where's the refund AGAIN? If you really needed more time you can just let me know, rather than making empty promises saying you'll "refund by today" but still did NOT do so. I believe you know it has already been THREE months since March, I don't know why does it take so long for you to refund despite the countless messages sent to you.

User

Hi,

Thanks for your message.
Maybe our account miss out your refund and we will refund to you by today. We're sorry about that.

Thank you
OB

User

It has been yet another day so where's the refund? How can your accounts dept miss out ALL when you said you'll "refund by today" for 5 times on 5 different occassions over few months already? JUST STOP DELAYING AND PLEASE MAKE THE REFUND WILL YOU??

User

Hi,

Thanks for your message.
We have already make a refund to you.

Thank you
OB

User

Thanks!

User

Hi,

You're welcome.

Thank you
OB

Answered
2015-04-09
DTY*******
User

Till date I hv yet to recieve any refund ! Please update what happen !!!

User

Hi,

Sorry for the delay, we will refund to you by today.

Thank you
OBClub

Answered
2015-04-01
DTY*******
User

I hv emailed you several emails but I hv yet to receive yr refund

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay, I'm not in Singapore now and I will do the refund in April 6th.

Sorry for any inconvenience
Thank you
OBClub

User

Hi

I still see no sign of refund. Please advise when are you going to refund !

User

Hi,

Thanks for your message.
Sorry for the delay, we will refund to you by today.

Thank you
OBClub

Answered
2015-03-26
liq*******
User

Item oos. Pls make s refund thank you.

User

Hi,

Thanks for your message.
Can you provide your bank account detail to us for refund.

Thank you
OBClub

User

Posb 106-28370-2

User

Hi,

Thanks for your message.
We will refund to you in 1-2 days.

Thank you
OBClub

User

Havent got my refund yet.

User

Hi,

Thanks for your message.
We're sorry for the delay, I'm not in Singapore now and I will do the refund in April 6th.

Sorry for any inconvenience
Thank you
OBClub

User

Hi still haven't receive my refund.

User

Hi,

Thanks for your message.
Can you check your Q-account again, if you found we didn't refund, please let us know.

Thank you
OBClub

User

Bank and q acc dont have.

User

Hi,

Thanks for your message.
We will check again and update to you.

Thank you
OBClub

Address
2022 BUKIT BATOK STREET 23 #02-162
Ask Question
Policy & Notice