Join Fellow
S$1.00
POWER MINISHOP RATE 90%
17,367 items on sale / 12,336 Fellows
Brand Qstore
189.00

LG★5/27 Special deal event★LG AnTi Bacterial and mites Bed Vacuum Cleaner★included UV Station ★ VH9211D VH9200DS / VH9201DS

See all LG items

Manufacturer/
Place of origin
LG Electronics Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 70 (89%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
Product
product 20%
Price
price 20%
Delivery
delivery 20%
Service
service 20%

Photo Review (23)

Customer Photo Review board

not recommendneturalrecommendHighly recommend LG AnTi Bacterial and mites Bed Vacuum Cleaner

Item received in good condition.

Color:VH9200DS Red | Additional HEPA Filter:1ea(+S$10) | Additional Main Brush:none | Additional Sponge Filter:1ea(+S$5)

Apr 15, 2016 0 0
loh*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend Good item

Good but not powerful enough.

Color:VH9200DS Red | Additional HEPA Filter:3ea(+S$29) | Additional Main Brush:1ea(+S$20) | Additional Sponge Filter:3ea(+S$14)

Apr 15, 2016 0 0
mys*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend LG Bed vacuum cleaner

Not bad. Much cheaper than stores. Only negative side is that instruction booklet doesn't come in English version.

Color:VH9200DS Red | Additional HEPA Filter:1ea(+S$10) | Additional Main Brush:none | Additional Sponge Filter:1ea(+S$5)

Apr 10, 2016 0 0
cat*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend Great product. Fast oversea delivery.

Great Product. Fast Delivery. Yet to try out.

Color:VH9200DS Red(+S$19) | Additional HEPA Filter:1ea(+S$10) | Additional Main Brush:none | Additional Sponge Filter:1ea(+S$5)

Nov 30, 2015 0 0
sbk*******
Nov 15, 2015 0 0
che*******

Customer Review(78)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-06-05 mls*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-05-01 mrx*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-24 irw*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-15 loh*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-15 mys*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-10 cat*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-08 chi*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-01-04 dee*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2015-12-23 hen*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2015-12-12 coo*******
Item Q&A(31)
No. Question & Answer Member Date Status
22563564 False Shipping Status update mls******* 2016-06-01 Answered
  Dear Seller,

Dear Seller,

I received an email about the shipping information and the tracking number on 26th May 2016. With the tracking number, I check online with UPS tracking system. On UPS tracking system it show the label was created on 26th May 2016 but nothing was being ship out yet. I had been receiving email from Qoo 10 to confirm the delivery.
My question is why Label was printed on 26/5 and till now 1/6/16 the items still not ship?
Your company Emily replied to me said that they only handle the product on weekday. 27th May, 30th May,31st May and 1st Jun is weekdays. Why nothing was ship out?
DO NOT print the label if you are not going to arrange for the shipment! This is very misleading for Qoo 10 as they thought you had shipped out but in fact it is not. Very disappointed with this purchase.
 

[Re] False Shipping Status update
Dear Customer,
First of all, We're so sorry for the inconvenience. Actually, there was a delay from material warehouse and get solved today. I guess we could ship it out within this week. Again, I'm so sorry for all the delay. We'll try our best to ship it as soon as possible.
If there's any other question, please let us know.

Best regards
Ann


22563529 False Shipping Status update mls******* 2016-06-01 Answered
  Dear Seller,

DO NOT print the label if you are not going to arrange for the shipment! This is very misleading for Qoo 10 as they thought you had shipped out but in fact it is not. Very disappointed with this purchase.
 

[Re] False Shipping Status update
Dear Customer,
First of all, We're so sorry for the inconvenience. Actually, there was a delay from material warehouse and get solved today. I guess we could ship it out within this week. Again, I'm so sorry for all the delay. We'll try our best to ship it as soon as possible.
If there's any other question, please let us know.

Best regards
Ann

21717314 Query mrx******* 2016-04-11 Answered
  Can I confirm that the 9200Ds model comes with the sterilisation station? Also are the filters washable?
 

[Re] Query
Dear customer.

Thank you for contacting us.

Yes, the product that you are looking for comes with the station, and yes the sponge filter is washable, but the hepa filter isnt.

Please contact us with furthermore questions.

Best regards,
David

 

[Re] Query
Hi David

What is the average shipping time? Say I order today, when can I expect to receive it?

Also how does warranty works?

Thanks

 

[Re] Query
Dear customer.

Thank you for contacting us,

According to our policy, our handling time is three business days, and it will be shipped out after that .

Our Shipping Methods stated as.

Express : 1-3 days
( UPS )

Feel free to contact us with furthermore questions.

Best Regards,
David

20869381 1 MONTH and haven deliver? Ste******* 2016-01-30 Answered
  Seller, pls improve service. I have been chasing my order since early January. It has been one month and not delivered. Each of your staffs told me different stories, no stock, already delivered, UPS delivery delayed. Enough, Kindly refund.

Order #160489415
 

[Re] 1 MONTH and haven deliver?
Dear Customer,

For your refund, would you please make a claim to us?
1. access to my qoo10
2. confirm delivery
3. apply refund request(or return request)
4. notify to us

After you have it done, your status will be changed to refund request and pop up to our control page then we will refund yours as soon as possible.

We are really sorry for your inconvenience.


Thank you.
Best regards.

20836328 Don't buy Ste******* 2016-01-27 Answered
  Ordered 3rd Jan it is close to a month and Not yet deliver. Seller need to improve service.
 

[Re] Don't buy
1ZA966X80457764869

20691074 LG bedding cleaner ng_******* 2016-01-17 Answered
  Does this product come with international warrrenty card? We are wondering if the one year warranty is applicable to local LG service centre or not.. we found this frm ur description and pls advise..
 

[Re] LG bedding cleaner
Dear Customer,

We provide 1 year of seller warranty, you need to send it back to us for the warrnaty. Under seller warranty, you can get refund,exchange and repair for the manufacturing defects in 7days. Within a month, you can get exchange and repair and all the costs are covered. After first one month, you need to pay all the costs and only exchange and repair are possible.

Thank you.
Regards.

20590260 Warranty yip******* 2016-01-09 Answered
  If there is manufacturer fault with the unit, who pay the round shipping cost?
 

[Re] Warranty

Dear Customer,

We provide 1 year of seller warranty. Under seller warranty, you can get refund,exchange and repair for the manufacturing defects in 7days. Within a month, you can get exchange and repair and all the costs are covered. After first one month, you need to pay all the costs and only exchange and repair are possible.

Thank you.
Regards.

20521497 Any English menus available? nby******* 2016-01-04 Answered
  hi seller,

Do you have any English menus online for us to download? As I want to understand your product better. Thanks
 

[Re] Any English menus available?

Dear. Customer

Thank you for using our store. Can you ask to bgmcs10@gmail.com about the issue? Please provide your order number when you send the email and write '[English manual]' in the beginning of the title so that we can recognise easily.

Thank you.
Best regards.

Popular items by this item's visitors

Unfold