*LOVE*FAMILY*
*LOVE*FAMILY* Join Fellow
1,530 Fellows
$25.00
GOOD MINISHOP RATE 80%
18.90

【LOVE*FAMILY】2016 Summer New Fashion❤Cowboy Suspenders❤Women Jeans❤Women Cowboy Rompers❤Slim Casual Rompers Piece Shorts LTK010


Customer who recommended this item
12 (Based on 17 reviews)
Customer Satisfaction Score
85%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 80%/100%
Manufacturer/
Place of origin
china Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.(15958884984 / zxinhao86@hotmail.com)
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description 【LOVE*FAMILY】2016 Summer New Fashion❤Cowboy Suspenders❤Women Jeans❤Women Cowboy Rompers❤Slim Casual Rompers Piece Shorts
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (6)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Satisfied!!!

Love the material! Size a bit small but very happy with purchase!

style:014 | color:black | size:M(+S$7.90)

+ Add this option
Apr 17, 2016
fad*******
Mar 29, 2016
lof*******
Mar 08, 2016
lof*******
Feb 27, 2016
lif*******

Recommend cutting very small

material ok...colour fine but cutting very small

style:006 | color:black | size:L(+S$7.90)

+ Add this option
Jan 28, 2016
ang*******

Customer Review (17)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jun 21, 2016 sje*******
Highly Recommend May 03, 2016 jen*******
Highly Recommend Apr 26, 2016 fon*******
Highly Recommend Apr 17, 2016 fad*******
netural Mar 29, 2016 lof*******
Not Recommend Mar 10, 2016 gra*******
Highly Recommend Mar 07, 2016 mel*******
Recommend Mar 07, 2016 lof*******
Recommend Mar 06, 2016 tgl*******
netural Feb 28, 2016 low*******

Item Q&A(13)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2016-06-07
eve*******
User

Hi seller, when can u send out my item?

User

dear Dinusha,
thanks for your order.because the Dragon Boat Festival,so sorry about the delay reply.
we have check it for you,if you still have not get it until now,it maybe lost on the way,so how about we resent or refund to you.thank you.
so sorry to bring you so much trouble this time.
best wishes.
lifen

User

Hi seller, u mean they have sent to me n I shld receive it? Cos I check the status its stated shipping requested. So can u tell me what goin on? N Dinusha is a peron name?

User

dear friends,
thanks for your reply.
we have check it for you again.so sorry we made a mistake.and so sorry we forget sent message to tell you that you choose the goods is out of stock.it's our fault.so sorry to waste your time.
so could you mind change to other design,and we will sent free gift together as our apology.if not,we will refund to you.thank you.
so sorry to bring you so much trouble.
waiting for your reply.
best wishes.
lifen

User

Hi seller.. I would like to have refund. N I have done the cancellation n refund.

User

dear friends,
thanks for your reply and kind understanding.
we have reufnd your money back,please check it.thank you.
if you buy goods from us in the future,please tell us your new cart number,we will sent free gift together as our apology this time.
so sorry to bring you so much trouble this time.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-17
lif*******
User

Sorry should be cart number 100622603. Previous reply is the order number

User

dear friends,
thanks for your reply and kind understanding.
we have refund your money back.please check it.thank you.
if you buy goods from us in the future,please tell us your new cart number,then we will sent free gift together as our apology this time.thank you.
so sorry to bring you so much trouble this time.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-17
lif*******
User

The cart number is 162245566

User

dear friends,
thanks for your reply and kind understanding.
we have refund your money back.please check it.thank you.
if you buy goods from us in the future,please tell us your new cart number,then we will sent free gift together as our apology this time.thank you.
so sorry to bring you so much trouble this time.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-16
lif*******
User

What cart number u r referring to? Bank accout number ?
If it bank account number can we communicate thru email or contact number ?

User

dear friends,
thanks for your reply and so sorry about the delay reply.
no.not your back account,it's the goods's cart number.your order number on Qoo10 about the pants,as 100254698.thank you.
so sorry to bring you so much trouble.
waiting for your reply.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-11
lif*******
User

No choice . Since I can't fix it myself. How r u going to refund me ?

User

dear friends,
thanks for your reply.
that's ok.we agree refund your money back,could you tell us your cart number.because we can't check it here.thank you.
waiting for your reply.
so sorry to bring you so much trouble.
best wishes.
lifen

User

What cart number are you referring to? Bank account number?
If it is bank account number, can we communicate another another way eg email or phone, because the message here
can be read by all people
Thanks

User

dear friends,
thanks for your reply and so sorry about the delay reply.
no.not your back account,it's the goods's cart number.your order number on Qoo10 about the pants,as 100254698.thank you.
so sorry to bring you so much trouble.
waiting for your reply.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-09
lif*******
User

Please see photo attached. Faulty button at side

User

dear friends,
thanks for your reply.we have see your picture.
we're so sorry about that.
we have check it for you.the button you can't install by yourself.how about we refund you S$6,could you look at the tailor's shop next to you.ask could he help you repair it.thank you.
waiting for your reply.
so sorry to bring you so much trouble.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-09
lif*******
User

Please see photo attached. Is the side button that is faulty. Button already drop off.

User

dear friends,
thanks for your reply.we have see your picture.
we're so sorry about that.
we have check it for you.the button you can't install by yourself.how about we refund you S$6,could you look at the tailor's shop next to you.ask could he help you repair it.thank you.
waiting for your reply.
so sorry to bring you so much trouble.
best wishes.
lifen

Answered
2016-03-07
lif*******
User

I am referring to the jumper I received, one of the button is spoilt. Can the seller mail one button to me?
Not the system button

User

dear friends,
thanks for your reply.
so sorry we made a mistake.we have see your picture,we're so sorry about that.
could you sent the picture to us again that we can see where is the buttons on the trousers.thank you.
waiting for your reply.
so sorry to bring you so much trouble
best wishes.
lifen

Address
Guangdong Province Guangzhou Baiyun tonghe Road yunxin Street NO.17 house 405
Ask Question
Policy & Notice


Similar Items

loading item