OMYA
OMYA Join Fellow
10,525 Fellows
$16.00
POWER MINISHOP RATE 90%
6.90

【LOWEST PRICE】BASIC CHIFFON DRESS/ PRINT DRESS / VEST DRESS/OFFICE DRESS/Loose Long T-Shirts/PLUS SIZE S-XXL/20 COLORS


Customer who recommended this item
39 (Based on 52 reviews)
Customer Satisfaction Score
87%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart. Moreover shipping fee is free when purchasing above $19.90 in a cart.
1 2 3 4
  • $13.90
    Add to cart
  • $15.90
    Add to cart
  • $11.90
    Add to cart
  • $2.99
    Add to cart
  • $15.90
    Add to cart
  • $24.90
    Add to cart
  • $14.90
    Add to cart
  • $9.90
    Add to cart
  • $15.90
    Add to cart
  • $17.90
    Add to cart
  • $9.00
    Add to cart
  • $4.90
    Add to cart
  • $10.90
    Add to cart
  • $12.90
    Add to cart
  • $6.90
    Add to cart
  • $6.90
    Add to cart
  • $3.99
    Add to cart
  • $8.90
    Add to cart
  • $8.90
    Add to cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Notice

Subject Register Date
Return/Exchange/Refund Policy 1 Seller 2016-01-25
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (16)

Customer Photo Review board

Highly Recommend niceeeee

Nice shirt. Fits nicely. Fuss free shopping experience. Thanks.

STYLE:LYQ-05 | COLOR:Navy | SIZE:L(+S$2)

+ Add this option
Feb 24, 2017
rab*******
Oct 06, 2015
riz*******
May 21, 2015
wen*******

Highly Recommend Grey Young Heart

Good buy. Fast delivery. Material acceptable. Thanks

Group:AF | Type:C | Size:Free(+S$1)

Apr 15, 2015 1
ado*******

Highly Recommend good !

For whoever 75 KG ... XXL is too big . XL would be better

Group:AB | Type:Q | Size:XXL

Mar 14, 2015 2
ryn*******

Customer Review (52)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Mar 20, 2017 suc*******
Highly Recommend Feb 24, 2017 rab*******
Highly Recommend Dec 12, 2016 pan*******
Highly Recommend Nov 19, 2016 yel*******
Recommend Oct 27, 2016 eri*******
Recommend Aug 29, 2016 sur*******
Highly Recommend Oct 06, 2015 riz*******
Recommend Sep 28, 2015 jj_*******
Recommend Jun 29, 2015 han*******
Recommend May 21, 2015 wen*******

Item Q&A(12)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

1.For defect/wrong item delivered.
-->Pls take photo to email wuyong88.ok@163.com with your order or cart no.
-->Return the item,and remark the order or cart no pls,but pls keep items in original status(in original packing,with tags,labels on).
-->Shipping fee will be incurred from seller end.


2.For exchange/return by buyers' mind change--would like to change to other available products or does not want the item anymore.
-->Provide the picture/order or cart no to check first.
-->Item must remain in their intact condition(in original packing,with tags,labels on).
-->Shipping fee will be incurred from buyer's end.


(Kindly contact us before making review.)

Atten:Any return/exchange/refund of items will be applicable within 7 days upon receiving of the item.

Answered
2016-11-08
yel*******
User

Dear Seller, I have ordered LYQ-21 Size L Colour Grey and Black (2pcs), but I only received the correct piece in Grey, the black piece was the wrong piece and it is too small even if I don't mind have it.

I really like the Grey piece very much and hope to have it in black too. Please advice what to do. May I ask for refund since the black one was delivered wrongly and re-order the black one again?

User

sorry for the wrong item,refund of the order 192548027 has been proceeded,pls check.

User

Thank you for the refund.. i will reorder for e black one again & will definitely look out for new products from you :)

User

U R welcome,and sorry for the wrong item again.

Answered
2016-08-23
yin*******
User

Hi Seller, may I know what's the material of the Anello 2 Way Bag (Backpack type)? Is it Canvas or Nylon material?
Please advise and I'll place my order soon. Thank you!

User

Hi,it is the polyester canvas,if you like the nylon material,there is mini/large nylon backpack for your reference.

User

This 2 Way Bag does not have Nylon material version? As I have a backpack already and interested in this 2 Way Bag instead :)

User

Sorry there is no nylon material hand bag in the anello series,ifor the nylon series,pls check this link,http://list.qoo10.sg/item/LEGATO-LARGO-BUY-2-FREE-SHIPPING-ORIGINAL-FACTORY-AUTHENTIC-FAST-DELIVERY/410999999 contact us if you have any questions pls.

User

Thanks Seller for the fast response, I have placed my order :)
Can please assist to put a note under to the delivery company to deliver after 7pm on the weekday if possible?
Thanks again seller.

User

Hi,is your order no 185541893,185541892?

User

Yes, 1 Large Boston Bag & 1 2 Way Bag :)
Thank you

User

OK,NOTED.remarked.

Unanswered
2015-03-28
ema*******
User

Hi seller. U ask me to apply the refund myself But it was already over the period for The refund because of all the question and it delay. Can u advise on that? though the price was cheap and u can't expect to just buy and throw away right.

Unanswered
2015-03-21
ema*******
User

Hi seller. The stains are not able to wash off. Please refund me. Thanks.

User

dear buyer
Hi!
You can apply for a refund yourself.then we will again it.
thanks!

User

Hi seller, there is nothing for me to click for refund. Please advise. Thank u

Unanswered
2015-03-16
ema*******
User

Hi, I sent u the pic of the clothing and u ask me to wash. But the again is those rust stain it cannot be wash off moreover the clothes become yellowish not white. Can u please send a replacement?

Answered
2015-03-14
rav*******
User

Hello, seller, I would like a refund for the missing item(ppsted a few days ago). There was also a stain on one of the shirts, which has also arrived frayed.
This is very upsetting.

User

dear buyer
Hi!
you can Apply for a refund for the missing.then we will again it.
thanks!

Answered
2015-03-12
ema*******
User

Ordered 3 pieces and there are rust stain on 2 clothes. Its too obvious to wear out even though it was cheap. Any replacement? Please advise.

User

dear buyer
Hi!
can you send us the pic?
thanks!

User

Hi, I can't upload the pic is it possible to give me your email so I can attach there?

User

dear buyer
Hi!
wuyong88.ok@163.com

Unanswered
2015-03-11
sev*******
User

Hi one of the pcs i recieved has a big hole .

User

dear buyer
Hi!
can you send us the pic?
thanks!

User

See attached for pic

Ask Question
Policy & Notice


Similar Items

loading item