ONE MART SUPERMART Join Fellow
One Mart Supermart
45,034 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
13.95

[ONWARDS] 3x10 Rolls Bundle ★ Pure Pulp Bathroom Tissue (9000 sheets) ★ $0.465/Roll(25% Off)

See all Onwards items

Notice

Subject Register Date
(Return/Exchange/Refund Policy) Seller 2015-05-13
(Usage of Order Tracking no.) Seller 2014-05-01
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description [Bundle Sales][ONWARDS] 3 x Pure Pulp Bathroom Tissue 10 Rolls

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Satisfaction

Satisfied Customer
1716
Average Customer Review
90 / 100
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Photo Review (776)

Customer Photo Review board
Apr 30, 2017
kel*******
Apr 30, 2017
ton*******

Highly Recommend Onwards toilet rolls

Arrived in good condition. Thks Seller.

Type:3 x Onwards Bathroom Tissue 10 Rolls

+ Add this option
Apr 29, 2017
don*******

Highly Recommend Delivery to doorstep

Delivery to doorstep. Save my trouble. Thanks

Type:3 x Onwards Bathroom Tissue 10 Rolls | FREE NOOTREES WET WIPES:FREE NOOTREES WET WIPES

+ Add this option
Apr 24, 2017 1
dda*******

Highly Recommend Fast

Very good and fast.......

Type:3 x Onwards Bathroom Tissue 10 Rolls

+ Add this option
Apr 21, 2017 1
abe*******

Customer Review(1,838)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend 2017-04-30 kel*******
Highly Recommend 2017-04-30 ton*******
Highly Recommend 2017-04-29 den*******
Highly Recommend 2017-04-29 don*******
Highly Recommend 2017-04-28 ivy*******
Highly Recommend 2017-04-28 yin*******
Highly Recommend 2017-04-27 ali*******
Recommend 2017-04-26 edm*******
Highly Recommend 2017-04-26 dav*******
Highly Recommend 2017-04-24 dda*******

Seller Information

ONE MART SUPERMART

  • Address : PRINT CENTRE 2 JURONG PORT ROAD PC3 #01-03
  • Available during:MON~FRI: 10:00am ~ 6:00pm SAT,SUNDAY & PH Off
Item Q&A(144)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE (Return/Exchange/Refund Policy) Seller
NOTICE (Usage of Order Tracking no.) Seller
26653104 Inquiry related delivery from den**** den******* 2017-04-28 Answered
Hi, I have made payment for order 110062231 a week ago but the status is only "shipping requested" till now. Please advise when I can expect delivery, thank you.
 
[Re] Inquiry related delivery from den****
Dear Customer,
We are noted on your shipping request & we will arrange delivery for you with warehouse as soon as possible. Normally, after a tracking number updated under your order numbers, you may expect to receive by 1-3 working day.
26643513 Cart no. : 109777134 dda******* 2017-04-27 Answered
Hi Seller, I did not receive 3 sets of Darlie toothpaste. Neither did I receive any refund for non-delivery. Please advise. Thank you.
 
[Re] Cart no. : 109777134
Dear Customer,
We need your help to confirm the delivery so that we can use the order number to transfer back the refund to your Q-account, or can we cancel the 3 orders, in this case, Qoo10 will process refund to you automatically, but we are not so sure how they caculate the refund amount.
 
[Re] Cart no. : 109777134
Hi Seller, by confirming delivery, it means I have received the items. In actual fact, I did not receive. Nevertheless, I have confirmed delivery and trust that you will refund $6.95 x 3 to me. Please advise when I can receive the refund. Thank you.
26636185 order number 213963773 and 213963774 drm******* 2017-04-26 Answered
Hi Seller,
My order number 213963773 and 213963774, I had order 2 sets of bathroom tissue, and only one set deliver, I had spoken to Mr Len (delivery in-charge) and Mr Herman (delivery man), they had advised me to write-in. Please advise. Thank you!
 
[Re] order number 213963773 and 213963774
Dear Customer,
Well noted, they informed us regarding this, & warehouse is preparing your new parcel now. So sorry our straff packed wrong quantities for your parcel.
26564733 Orders 213070568 and 213070569 not shipped for 7 days mag******* 2017-04-20 Answered
Hi, Orders 213070568 and 213070569 ordered on 14 Apr, today is 20 Apr and still not shipped? Isn't the delivery stated 1-3 days? Please advise expected ship date? I do not mind waiting if there is an out of stock situation but please let me know ETA? Thank you.
 
[Re] Orders 213070568 and 213070569 not shipped for 7 days
Dear Customer,
We are noted on your shipping request & we will arrange delivery for you with warehouse as soon as possible. Normally, after a tracking number updated under your order numbers, you may expect to receive by next working day.
26504230 Not able to place order jke******* 2017-04-17 Answered
Hi, I am trying to add this item to cart but not able to cos the free gift is out of stock. I just want to purchase the toilet paper, no need free gift if not available.

P,ls help. Thanks.
 
[Re] Not able to place order
Dear Customer,
Thank you for checking with us, I will feedback this issue to our warehouse to fix as soon as possible.
26276536 Inquiry for the item from des**** des******* 2017-03-27 Answered
Why limit up to 3 items per order ? Like that how to buy 6 in order to have free delivery ?
 
[Re] Inquiry for the item from des****
Dear Customer,
We set purchase limit for this product is because delivery staff not able to carry so many quantities per trip, to purchase more cartons you may need to separate your orders to different cart & you would look for other items to make free shipment for each cart.
Thank you for checking with us.
26259302 Inquiry for the item from Lil**** Lil******* 2017-03-27 Answered
Is the item still out of stock? Will the replenishment be soon?
 
[Re] Inquiry for the item from Lil****
Dear Valued Customer,
Thank you for your interest in our product.
We are pleased to inform you that we already restocked this product. Thank you for checking with us.
 
[Re] Inquiry for the item from Lil****
Well, it is still reflected as out of stock. Maybe I have missed out on the restock just now.
 
[Re] Inquiry for the item from Lil****
Dear Customer,
We have a batch of replenishment will arrive today, you may check the item page again in the afternoon again if this item inclued, thank you so much for your kind reply.
26195260 3x3x10 rolls bundle ONWARDS bre******* 2017-03-21 Answered
WHAT HAPPENED?????????????? "Mgt error input" appears every time I tried to purchase the won auction. I must purchase by today, yet I can't do it. CAN SELLER PLEASE RESPOND.
 
[Re] 3x3x10 rolls bundle ONWARDS
Dear Customer,
We fixed this issue, you may check the item page again soonest, thank you for contacting us.

Popular items by this item's visitors

Unfold