X

ORTE Join Fellow
3,245 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
3.5000

[ORTE]Crazy Grp Sale $3.50★Tubes★Camisole★Bra★Shorts★Cardigan★Skirts★ Sports Bra★Fast Delivery★


Manufacturer/
Place of origin
China Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 220 (87%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
Product
product 20%
Price
price 20%
Delivery
delivery 20%
Service
service 20%

Photo Review (78)

Customer Photo Review board
Feb 27, 2017
che*******

Recommend Delivered within 3 days.

Looks decent for the price :)

Item:Trendy Tube (Design 4) | Color:White(+S$4.40)

Feb 23, 2017
kan*******

Recommend Good

received in gd condition

Item:Cardigan (Elegant Chiffon) | Color:Light Purple(+S$4.40)

+ Add this option
Feb 09, 2017 1
cut*******

Highly Recommend Cage bra

Bought 2 black cage bra value for money!

Item:Bra Design 02 (Cage) | Color:Black(+S$3)

+ Add this option
Feb 09, 2017 2
jaz*******

Highly Recommend Highly reccomended

Item recieved, comfy material.

Item:Top Design 3 (Butterfly) | Color:Black(+S$2.40)

+ Add this option
Feb 08, 2017 1
she*******

Customer Review(271)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend 2017-03-01 tin*******
Recommend 2017-03-01 chi*******
Recommend 2017-02-27 che*******
netural 2017-02-26 ire*******
Highly Recommend 2017-02-24 ser*******
Highly Recommend 2017-02-24 kri*******
Highly Recommend 2017-02-23 ali*******
Recommend 2017-02-23 kan*******
Highly Recommend 2017-02-21 ali*******
Highly Recommend 2017-02-21 ala*******
Item Q&A(14)
No. Question & Answer Member Date Status
25587897 Restock? eun******* 2017-01-30 Answered
Hi will top design 11 in white be restocked?
 
[Re] Restock?
hi, i am afraid not at the moment.
24080728 Size for cage bra ill******* 2016-10-04 Answered
Hi,

I want to order the cage bra- bra design 2, black Color. Can you pls let me know if it ll fit me and is it free size ? If not, from where can I select the size ? My bust size is 36D


Thanks.
 
[Re] Size for cage bra
hi, i think that might be a little tight for you. its ard max 95cm chest size.
22907659 Damage of item h2c******* 2016-06-29 Answered
Hi just now I received your reply regarding my damage item. Sorry that I can't find the mail to reply you. Please proceed to resend the item to me.

Thank you
Charlotte
 
[Re] Damage of item
thanks v m, charlotte.

yes charlotte. we have already sent out yr repalcement
22743444 Cage Tube Bra han******* 2016-06-16 Answered
HI..Can I check ur cage tube bra is push up?

Thanks
 
[Re] Cage Tube Bra
hi, it is padded but it is NOT a push up with wire lining. many thanks for support
22383799 Insufficient postage viv******* 2016-05-18 Answered
I ordered long time ago and have yet to receive anything. I just opened my letterbox and saw this from singpost, has got to be ur shop. It states insufficient postage. I buy so many things online and only ur shop have a lot of issues. How like this? I've no time to go singpost to collect. And I won't pay the extra.
 
[Re] Insufficient postage
we are sorry. please leave it there then.. they will send it back to us. btw , u said you ordered a long time ago.. we checked you have order on the 11th may, and singpost will take upto to 5 working days to deliver the parcel. we can reimburse you the fine if you want to collect.. thanks v m and sincere apologies.
 
[Re] Insufficient postage
I've no time to collect from anywhere. I ordered online and paid the price stated which means ur shop should have ensure enough postage and for the item to be delivered to my doorstep. Obviously I am not looking at a refund of my money. I want the item sent to my doorstep. Pls note that insufficient postage is not my fault. I do not have to bear the inconvenience of self collection or waiting even longer now to receive the item.
 
[Re] Insufficient postage
okie. if you not looking at the refund. .then i will resent the parcel. many thanks.
 
[Re] Insufficient postage
Singpost will only send the parcel back to ur shop if the item is not collected in 10 working days. Am I right to say that u are waiting for the item to be returned to ur shop after 10 DAYS then resend to me again? So I ordered on 11 May. I will only recieved my item after half a month? This is domestic posting?
 
[Re] Insufficient postage
we will appreciate you to understand that u said u ordered a “long time ago” which is only 11th may and its a standard and clearly spelled by singpost themselves that it will take upto 5 working days to deliver parcels into yr letterbox; we want to correct this fact. secondly, we will mail out yr parcel by tomorrow again, and your assumptions are wrongful. thirdly, we have apologised on our part of the wrong stamp pasted , we appreciate mutual respect in resolving this delivery.
 
[Re] Insufficient postage
Firstly yes I said a Long Long time ago as it felt like ages to receive ur item when I ordered from other shops (domestic shipping) on the same day too and I've alr received all the items except yours. Long Long time ago is meant to be used as a metaphor not taken literally as it is. Secondly, it is only natural to make the assumption as a buyer since I was expecting for ur shop to actually WhatsApp me personally to clarify and follow up on your side for ur error. But surprisingly no one did. Thirdly, yes everyone makes mistakes but back to the second point no one personally WhatsApp me so ur follow up wasn't good. Anyway, cut the whole story short, pls paste the correct postage, mail out by today and update the shipping info accordingly.
 
[Re] Insufficient postage
we find it very strange for you to assume that we will contact you via watsapp when you wrote your concerns on Q&A. for your guidance, it is mandatory for sellers to reply all Q & A. Morever ,if you had the itention to talk to us on watsapp , you could have watsapp us; as we have already contacted you on the 11th may night when we discuss about replacement color. our management has decided to refund instead as we do not have available choosen color and we are unable to meet your assumption that it will be delivered to your doorstep in 1-2 days when you have choosen singpost non-registered mail. thanks and sorry for any incoveniced casued.
 
[Re] Insufficient postage
I think it is pretty obvious I deleted ur number right after replying to ur whatsapp that day. Otherwise I would hv whatsapp u to inform u of ur error. Anyway u can refund me back the money on this order. I find it strange too. Anyway Just to let u know that I've alr made a new order for the same item blue colour. As I see that is reflected as available quantity of 10 pieces in stock. So this time, make sure ur management ensures sufficient postage. Payment has been completed.
 
[Re] Insufficient postage
we need a favour from you. can you intiate the refund for that problem parcel from your ends. the reason is if we, as sellers, write to qoo10 and they will take some time to refund you, but if you follow the refund steps in my listing , it will only take 1 day. so need your little help to get it refunded.
 
[Re] Insufficient postage
Actually to make things easier, why not u just send me the same item of a different colour? I just ordered blue and I think u alr mailed out yesterday. Also I alr have black. Maybe u can send white?
 
[Re] Insufficient postage
okie dokie.. we will do that accordingly
20821053 Trendy lace tube. cal******* 2016-01-26 Answered
Can I check the back of the lace tube is it also lace? As in the top part.
 
[Re] Trendy lace tube.
Dear buyer,
its is lace all around, best regards, ORTE
 
[Re] Trendy lace tube.
Thanks
 
[Re] Trendy lace tube.
u r welcome
19602785 Photo attach el7******* 2015-10-26 Answered
pls refer to previous message sent. Tis is what i hav rcvd, instead of trendy lace design. Tks
 
[Re] Photo attach
dear buyer, we are sorry. we will send u the correct design
19602712 Wrong item sent el7******* 2015-10-26 Answered
hi seller, you have send over a wrong item. I ordered trendy lace tube design 2 in white + $2. Eventually i rcvd sexy lace tube. Pls check n make arrangement for item to b return n send over. Pls refer to attachment
 
[Re] Wrong item sent
dear buyer, we are sorry. we will send u the correct order.

Popular items by this item's visitors

Unfold