Sinstore
Sinstore Join Fellow
3,062 Fellows
$10.00
GOOD MINISHOP RATE 90%
1.50

[Coolnice]Say goodbye to tying shoelaces with Eco-friendly silicone shoelace for sneaker sports running shoes


Notice

Subject Register Date
Bulk purchase Seller 2015-11-10
more
Manufacturer/
Place of origin
Coolnice / Overseas Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description Say goodbye to tying shoelaces with Eco-friendly silicone shoelace for sneaker sports running shoes
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer who recommended this item
620 (Based on 648 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Photo Review (225)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Item received in good condition

Make wearing of shoe much easier.

Type:Adult Series | Color:Rainbow(+S$1.99) | Note:All Prices comes in one pair

+ Add this option
Jun 21, 2017
nic*******

Highly Recommend Good product

Good product and the duration is good

Type:Adult Series | Color:White(+S$1.99) | Note:All Prices comes in one pair

+ Add this option
Jun 21, 2017
luc*******

Highly Recommend Good Product Fast Delivery

Good Product Fast Delivery but hard to put in

Type:Leather Shoes | Color:Brown - 4cm(+S$2.49) | Note:All Prices comes in one pair

+ Add this option
Jun 18, 2017 3
orr*******

Recommend Good invention

cheaper thn retail. yet to tey. hope its durable 👍

Type:Adult Series | Color:White(+S$1.99) | Note:All Prices comes in one pair

+ Add this option
Jun 16, 2017 3
fra*******

netural Received in good condition

Received in good condition but kids don't want to use it :(

Type:Adult Series | Color:White(+S$1.99) | Note:All Prices comes in one pair

+ Add this option
Jun 16, 2017 2
tan*******

Customer Review (648)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jun 21, 2017 nic*******
Highly Recommend Jun 21, 2017 luc*******
Highly Recommend Jun 20, 2017 Hey*******
Highly Recommend Jun 19, 2017 bau*******
Highly Recommend Jun 18, 2017 bej*******
Highly Recommend Jun 18, 2017 aud*******
Highly Recommend Jun 18, 2017 orr*******
Recommend Jun 16, 2017 fra*******
netural Jun 16, 2017 tan*******
Highly Recommend Jun 15, 2017 Sg.*******

Seller Information

Sinstore

  • Available during:MON~FRI : 9:00am ~ 6:00pm SAT : 9:00am ~ 1:00pm SUN, Holiday : day off
Item Q&A(11)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE Bulk purchase Seller
FAQ Free Gift Seller

We reserved the rights to replace free gift with similar or equal value. Free gifts are not subjected to replacement if faulty.

FAQ Received a unsatisfactory item? Seller

Please check with us either through Qpost or send an email to us sinstore.sg@gmail before leaving us a negative feedback. We are sure that we will be able to offer a satisfactory resolution.

FAQ What happen if my order is damaged or lost through mail by Singpost Non-registered mail? Seller

We understand your resentment, unfortunately we are not liable for any mail damaged or lost if customer were to select Singpost Non-registered mail. Please also take note that tracking is not available with Singpost Non-registered mail.

FAQ When will you ship my order? Seller

Your order will be dispatched same day (not including Weekends and Public Holidays) after payment is made.

27259575 Inquiry for the item from van**** van******* 2017-06-16 Answered
Hi seller
So there will be 16 strip sholace for one pair of shoes?
 
[Re] Inquiry for the item from van****
Yes, that is correct
26935514 Order no: 215398868 and 215398869. Have not received orders blu******* 2017-05-21 Answered
Dear seller, I placed my orders on 9 May. Till today I have not received them. Kindly check and advise when were my items mailed out to me. Appreciate your soonest reply. Thank you.
 
[Re] Order no: 215398868 and 215398869. Have not received orders
Dear Customer, pls kindly confirm your address. We shall verify. Thank you!
 
[Re] Order no: 215398868 and 215398869. Have not received orders
Hi, my address is Blk 316A Punggol Way #03-725 S821316
 
[Re] Order no: 215398868 and 215398869. Have not received orders
Hi seller, I still have not receive my orders yet. Kindly check and advise when were my items mailed out to me. Appreciate your soonest reply. Thank you.
 
[Re] Order no: 215398868 and 215398869. Have not received orders
Dear Customer, it has been confirmed that your orders have been mailed out. Would you kindly wait for a couple more days?
26789509 Inquiry for the item from gal**** gal******* 2017-05-09 Answered
leather shoe 3cm or 4cm? my shoe is 41 to 42 US size.
i prefer cross pattern for shoe lace. which to choose?
 
[Re] Inquiry for the item from gal****
Hi, if cross pattern is preferred, you should chose 4cm
26539293 Which option to choose>? tro******* 2017-04-19 Answered
My daughter shoes size is 35. Should i take adult or kids series? Please advise.
 
[Re] Which option to choose>?
Hi there, I would recommend going for adult sizes as there are 8 shoelaces per foot to chose from rather that kids size which only has 5 per foot.
26493654 Inquiry for the item from icz**** icz******* 2017-04-15 Answered
Adult blue is oos? Can't find in option
 
[Re] Inquiry for the item from icz****
Dear Customer, we have updated the stock status. You may purchase it now. Thank you!
26452547 Inquiry for the item from mok**** mok******* 2017-04-11 Answered
Is red for kids still available?
 
[Re] Inquiry for the item from mok****
Yes, it is available
26307955 Inquiry from jud**** jud******* 2017-03-30 Answered
Defeat item
Hi seller, i just received my parcel. Pls see pix. There was a hole in the white strip. Do are able to send a replacement for this one?
 
[Re] Inquiry from jud****
Dear Customer, pls kindly provide your order number. We shall send you a replacement.
 
[Re] Inquiry from jud****
Pls see attached picture. Order no. is 210941720. Thanks!
 
[Re] Inquiry from jud****
Dear Customer, thank you! The replacement has been sent yesterday.
 
[Re] Inquiry from jud****
Thanks seller! I've just received the replacement :)))
 
[Re] Inquiry from jud****
That's great!
26114960 [About Item] Related Inquiries kel******* 2017-03-14 Answered
Hi, you delivered white Colour instead of orange. How to exchange?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Dear Customer, no worries, we shall send you the right colour. You may keep the white colour as a token of our apology.

Popular items by this item's visitors

Unfold


Similar Items

loading item