TONYMALL
TONYMALL Join Fellow
88 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
0

【Special offer】Sandals/Women sandal/Flat sandal/Women flats/Flip flops/Women flip flops/Slipper/Wome


Customer who recommended this item
98 (Based on 116 reviews)
Customer Satisfaction Score
87%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
overseas Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (46)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Women sandal

Very greatful item with its price and super fast delivery

タイプ:A03 | カラー:White | サイズ:23CM

+ Add this option
Jul 07, 2017
dou*******
Jun 17, 2017
joo*******

Highly Recommend thumbs up

Delivery was super fast.. size too small for me i should have take the 23.5cm

タイプ:A03 | カラー:Purple | サイズ:23CM

+ Add this option
May 20, 2017
van*******
May 16, 2017
jan*******
Apr 27, 2017
sno*******

Customer Review (116)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jul 07, 2017 dou*******
Highly Recommend Jul 03, 2017 bab*******
Recommend Jul 01, 2017 lee*******
Highly Recommend Jun 27, 2017 sha*******
netural Jun 17, 2017 joo*******
Highly Recommend Jun 07, 2017 gle*******
Highly Recommend May 20, 2017 van*******
Highly Recommend May 16, 2017 jan*******
Recommend May 11, 2017 dsr*******
Recommend Apr 27, 2017 sno*******

Item Q&A(12)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2017-03-30
the*******
User

Hi, is there an email i can reach you at for business enquiries?

User

Hello, may I ask what can help you?

Answered
2016-11-08
kik*******
User

Hi, since My feet sweat sometime, so is the shoes anti-slip?

User

Dear guests
Thank you for using our shops .
About the shoes, the soles are slippery, but the upper may not be.
Thank you very much .

Answered
2016-10-08
bea*******
User

Hi, it's been a month since I ordered the sandals (10/9/16), when can I receive them? Very disappointed of not hearing from you!

User

Dear guests
I'm sorry to tell that you ordered the goods because of inventory errors, have been sold out, can you cancel it.
Thank you very much.

User

I can't cancel / refund. There is error message saying that the amount is less than $10. Please check attached file. Can you cancel at your side?

User

Dear guests
I'll check it .
Please wait it a moment .
Thank you very much.

Answered
2016-09-26
bre*******
User

Hi, I need to change delivery address. Please deliver:

J Lim
47 LENTOR PLACE
LENTOR VIEW
Singapore 789034

Thank you and can you confirm you have arranged for that.

Cheers
Jene

User

DEAR GUEST
I've sent you a note, please check it
I'M SORRY

Answered
2016-09-05
ong*******
User

Is size 22.5 same as UK size 35?

User

Dear costmer:
size 22.5 as same as UK size 2 or EUR size 35

Answered
2016-09-03
jea*******
User

My usual shoe size is size 38. Am I able to fit into 24.5?

User

The guest
Thanks for using the shop .
About the things you ask,According to the survey, the shoe size of the shoe is normal.because each person's foot type is different, so there will be a little difference.Maybe you can fit into it.
Thanks .

Answered
2016-08-30
Car*******
User

Hi,

I just received the item without opening e seal and saw e pearl deco dropped out.

I want refund pls

User

The guests
Saw the photo, very sorry for this time , the product needn't to return, can you tell me you want to send one pair or return of money, if you want to send, then look for a moment, there is little current inventory, waiting for your reply, Sorry to bring you out of trouble.

User

Refund pls

User

The guests
Thank you for using this shop.
We have your answer by e-mail, please confirm it .
thanks

User

I didn't receive the refund back to my cc. Pls revert. Thanks

User

The guests
Thank you for using this shop.
We have your answer by e-mail, please confirm it .
Thanks

Answered
2016-06-29
cyw*******
User

From receive damage shoes till now 1 month already
You said that you would give replacements
Where are they?

User

お客様
いつもお世話になっております。
Qoo10販売店TONYMALLで御座います。
この度は当店をご利用頂きありがとうございます。返金の手続きは手配いたしました。少々時間がかかりますので、もう少しおまちしていただければ幸いでございます。
ご迷惑をかけまして本当に申し訳ございません。
何卒今後とも宜しくお願いいたします。

User

Thank you for the refund.

User

お客様
いつもお世話になっております。
Qoo10販売店TONYMALLで御座います。
この度は当店をご利用頂きありがとうございます。
この多大なご迷惑をかけして心からお詫びを申し上げます。
大変お待たせした挙句、ご希望に添えない結果となってしまいましたこと、誠に申し訳ございませんでした。
何卒ご容赦くださいますようお願い申し上げます。
何卒今後とも宜しくお願いいたします。

Address
HIGASHISUNA, KOTO-KU, TOKYO 101-1
Ask Question

Recommended Items by A.I. QooBo

Policy & Notice


Similar Items

loading item