MLshop
MLshop Join Fellow
5,306 Fellows
MINISHOP RATE 90%
0.00

Crazy Hot Sale!◆Final Price $6.9/$10.5/$12only◆Woman Top Tee Dress Blouse Shorts


Customer who recommended this item
18765 (Based on 20587 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
SOUTH KOERA Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.(mlstory.help@gmail.com)
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (2,721)

Customer Photo Review board
Sep 13, 2016
joc*******

Highly Recommend Fast delivery

Fast delivery and material is v good.

ITEM:PT | NO:11 | COLOUR:BLACK|블랙

+ Add this option
May 14, 2016
agn*******
Apr 20, 2016
sam*******
Feb 05, 2016
wkp*******
Dec 30, 2015
she*******

Customer Review (20,587)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Sep 19, 2016 Cho*******
netural Sep 13, 2016 joc*******
Highly Recommend Sep 06, 2016 xxx*******
Highly Recommend Aug 16, 2016 low*******
Recommend Jul 29, 2016 lim*******
Recommend Jul 20, 2016 cha*******
Recommend Jul 11, 2016 evo*******
Highly Recommend Jun 16, 2016 joo*******
Highly Recommend May 14, 2016 agn*******
netural May 03, 2016 teo*******

Item Q&A(1,443)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2016-09-10
che*******
User

Hey, will you restock ML16 black? If so, when?

User

We don't have a plan to restock. thanks

Answered
2016-03-09
Mta*******
User

Dear seller,
I last time used to purchase clothing from MLSTORY.
I was quite disappointed as now it's no longer available.
I understand it have change to LimSister, but the quailty and the designs no longer good & nice. Really hope that you can bring back the items that used to sell on MLSTORY. Thank you.

User

Hi ^^

thank you for advice.
We will list new items soon.
hope you like our new designs :)

thank you 11!

Answered
2016-03-07
wfc*******
User

Dear Seller,

I have just received your orders and found that one of them is not correct. I have ordered TG30 black colour but the item I have received is white colour. May I know if you can arrange to change the item? Thanks. Susanna

User

Dear Customer:)
Actually you didn't choose the black one.
There was no colour list which can be selected.
Um.. And we don't have black one of TG30.
The item is out of stock.
Would you like to replace to other item?
If you want, send it(wrong item) to us again by normal mail.
When we get it, we will send your replacement again. And will refund the postage.
Thanks alot.

returned address:
Orchid Spring @ Yishun blk 430B Yishun Avenue 11,#11-398 (762430)

User

Dear Seller,

I will return the white colour top to you this week. If you don't have any stock, can I choose our available item? Thanks.

User

sure :)
you can choose any other item.
pls let us know replace item no& colour.
after shipping the worng item.
sorry about it, thanks !!!

User

Dear seller,
I have returned the white top to you today by Singpost.

Please replace it with T013 (navy). Do I need to top up extra money? Thanks.

User

HI~
We have received return item in good condition. thanks
and the item T013 (navy is sold out. so sorry about it. what about other designs?
If sms or watsapp @9067-8234
you can get faster response. thanks

Answered
2015-12-31
she*******
User

i refer to my order number 159900147, cart number 99873059. I ordered black but you sent wine colour to me. Can you exchange this and how can the exchange be done?

Photo was sent to u in a separate inquiry yesterday.

User

Hello
Sorry for our mistake.
We will mail black soon.
thanks

User

How do i return the wine colour top to u?

User

Hello

We will contact u via Watsapp.
and black one will be mailed on Monday.
sorry!!!

Answered
2015-12-24
car*******
User

Dear Seller,

I just received my parcel yesterday but it is missing a white camisole.

My order number is "99722917 ( 159459333). Please advise when you would be sending me the white camisole.

Regards,
Caroline

User

Hi
We know that have one balance item.
the white long one restocked this Friday.
We wil mail it once stock in.
hope your understanding.

thanks!!!

Answered
2015-11-19
lil*******
User

Hi,

I would like to order 2 pcs only (TJ-40 & TJ-41)
Is it ok?


Thanks

User

Dear Customer

for 1~2pcs items.
pls order at http://list.qoo10.sg/g/403361204

and above 3 items, order at http://list.qoo10.sg/g/422682594

thank you and hope your understanding.

Answered
2015-10-26
abs*******
User

Hi supposed to have free shipping if purchase over $25? But I'm still charged 3.90 even though exceed $25?

User

Dear Customer

Purchase over $25, deducted $1.7 for Normal mail shipping. (for the Qxpress, over $40)

thanks

Answered
2015-09-23
cho*******
User

For item TF 25 able to fit for bust size 36C n waist 29? Thanks

User

Dear Customer

yes. It's fit on 36C.
We recomand that comapre your own shirts.
size unit:CM/ Flat mearsured.

thanks
LIMsisters
Mini Shop : http://www.qoo10.sg/shop/limsisters

Address
19 Jibong-ro, Jongno-gu, Seoul Season Builing 4F H-8
Available during
WatsApp +82-10-4908-8369
Ask Question
Policy & Notice


Similar Items

loading item