thedada7 Join Fellow
4,304 Fellows


Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 81 (77%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
product 20%
price 20%
delivery 20%
service 20%

Photo Review (34)

Customer Photo Review board

not recommendneturalrecommendHighly recommend Seller forgot my order

My order was in June but only received it in Aug, item is so so

CODE1:G72 | CODE2:2 | CODE3:0(+S$3)

+ Add this option
Aug 26, 2016 0 0

not recommendneturalrecommendHighly recommend Black top

Cool design. Will be real nice in beige or khaki. Too bad, no stock.

CODE1:G73 | CODE2:3 | CODE3:4(-S$2)

+ Add this option
Aug 10, 2016 0 0

not recommendneturalrecommendHighly recommend Good buy

Bought on sale, satisfied with purchases.

CODE1:G71 | CODE2:1 | CODE3:1(-S$1)

+ Add this option
Jul 31, 2016 0 0
Jul 19, 2016 0 0

not recommendneturalrecommendHighly recommend Delivery is quite fast

Quite disappointed with the fabric....looks cheap...

CODE1:G71 | CODE2:4 | CODE3:8(+S$5)

Jul 19, 2016 0 0

Customer Review(103)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-08-26 pas*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-08-11 dai*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-08-10 628*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-31 yun*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-26 luc*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-23 luc*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-20 lsy*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-19 car*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-19 jen*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-07-17 rad*******
Item Q&A(12)
No. Question & Answer Member Date Status
23570469 Restock yun******* 2016-08-24 Answered
  Hi, may i know when will you be restocking G7114 & G7117?

[Re] Restock
Dear Customer
Product is out of stock.
No restocking plans.
Thank you!


[Re] Restock
What a waste, I had wanted to buy a few more pairs as they are very comfortable. If you ever restock, do let me know, thanks!


[Re] Restock
Dear Customer
Thank you!

23064948 G7126 and G7401 jui******* 2016-07-13 Answered
  Hi seller,
You have indicated free size but what is the maximum waist length for these two items?

[Re] G7126 and G7401
Dear Customer
No measurement is called the elastic waist.
Thank you!


[Re] G7126 and G7401


[Re] G7126 and G7401
Dear customer
Thank you!

22884581 size wal******* 2016-06-28 Answered
  Hi seller, do you carry plus size?

[Re] size
Dear customer,
I'm sorry, but were unable to understand the question.T_T


[Re] size
Its ok. Notice the size you carry is small. Do you have bigger size?


[Re] size
Dear customer,
Only one kinds of size indicated.
There is no greater size.
Thank you!

21754877 D7314 pas******* 2016-04-13 Answered
  Dear Seller,

Any stock for D7314? i saw you still selling it . There still 50 qty. But why did you cancelled my order???

[Re] D7314
Dear customer
Cancellation due to delivery delays.
Very, very sorry.
For purchase, please re-order Now that currently in stock.
Have a nice day :) Thank you!

21733549 D7803 dol******* 2016-04-12 Answered
  Hi. Do you have this design in pink? Thanks.

[Re] D7803
Dear customer
It is out of stock.
Thank you ^^

21733531 D7906 dol******* 2016-04-12 Answered
  Hi. I bought the beige colour previously. Do you have more colours? I would love to get it in white too. Thanks.

[Re] D7906
Dear customer
White is not.
Thank you ^^

21733287 D7235 dol******* 2016-04-12 Answered
  Hi. Do you have any more colours for this design? I like the blue colour. Thanks.

[Re] D7235
Dear customer
There is no other color.
Thank you^^

21730721 refund swe******* 2016-04-11 Answered
  Hi seller, please kindly refund my order # 167405375 / 167405376 as been since pass 2 weeks!
I already contacted Qoo10 about this yet there's still no refund from you....
Please do so asap, thanks for your understanding.

[Re] refund
Dear customer
Before you cancel the request We have already sent.
So it is not clear until the goods are returned back to us.
When the package arrives, we'll have to cancel immediately.
Have a nice day :) Thank you!


[Re] refund
ok noted, thanks.
Have a nice day to you too!


[Re] refund
Dear customer
Cancellation is complete!
Thank you :-)

Popular items by this item's visitors