X

TOP Shop Join Fellow
8,961 Fellows
$10.00
POWER MINISHOP RATE 90%
39.90

[Chicline]S-XL size 2017 Korean dress women fashion women clothing Korean Dress


Manufacturer/
Place of origin
SOUTH KOREA Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Satisfaction

Customer Recommendation
29
Customer Satisfaction Score
90 / 100
  • Product 90%/100%
  • Price 80%/100%
  • Delivery 100%/100%
  • Service 90%/100%

Customer Review(33)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend 2017-05-19 evi*******
Highly Recommend 2017-05-14 loh*******
Recommend 2017-04-18 pin*******
Recommend 2017-04-17 eil*******
Recommend 2017-04-10 xue*******
Highly Recommend 2017-04-08 thm*******
Recommend 2017-03-26 win*******
Recommend 2017-03-18 pin*******
Highly Recommend 2017-03-06 keo*******
netural 2017-02-28 sno*******

Seller Information

TOP Shop

  • Address : Heukseok-dong, Dongjak-gu, Seoul 2-1 2F
  • Available during:월~금: 오전 9시~오후 6시 토: 오전 9시~ 오후 1시 일, 공휴일: 휴무
Item Q&A(11)
No. Question & Answer Member Date Status
26988587 Inquiry for the item from ysu**** ysu******* 2017-05-25 Answered
Item code: C28-7
Is the brown belt provided free with this dress?
 
[Re] Inquiry for the item from ysu****
Dear customer.

I'm sorry belt no include this item.

Thanks.
25909854 Enquiry for size and lining ver******* 2017-02-26 Answered
Hi. my waist is about 28-29 inches. What size shall I order. Do your dresses have lining. Thank you.
 
[Re] Enquiry for size and lining
Dear customer.

Each dress difference size and have lining.
What kind item do you want know?
Reply please.

Thanks.
25901543 [About Item] Related Inquiries WAL******* 2017-02-24 Answered
Hi Seller,
Is there a size chart which states the measurement in cm?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Dear customer.

We info. size is 1side/cm

Thanks.
25820593 [About Item] Related Inquiries yee******* 2017-02-19 Answered
Hi my waist is 26".. All the measurement is 30++ ?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Dear customer.

We info. size is 1side/cm
26" is about 66~67cm.
I think S size is correct.
We item almaost S size waist 66~70cm.

Thanks.
25756255 [About Item] Related Inquiries Tri******* 2017-02-13 Answered
Hi I like the item but size is too small. Can I do an exchange for a bigger size?
 
[Re] [About Item] Related Inquiries
Dear customer.

If you pay return post fee and resend post fee, we can exchage.
Reply please.

Thanks.
25669818 Discount Coupon emi******* 2017-02-06 Answered
Hi,

Was wondering why am I not able to use the shop discount coupon of $5 as my purchase was over $50.
Pls advise.

rgds
 
[Re] Discount Coupon
Dear customer.

Can you order please.
If you can't down load discount coupon, we refund $5.

Thanks.
25413246 [Re] 199381080 lee******* 2017-01-14 Answered
Dear Sir / Mdm
Goods ordered size and you posted goods size to me is wrong which i have feedback to you. I accepted you've purposed to exchange instead of full refund. I would like to change to C54-5_GRAY size: S. Please advice. Thank you
 
[Re] 199381080
Dear customer.

Ok we resend you choose item.
Maybe you receive this week.
Can you contact again me after recieve item.
Becauxe we info. you how to return wrong item.

Thanks.
 
[Re] [Re] 199381080
Dear Sir / Madam,
This morning, I have posted back clothes to you. Post fees is $20.70 (receipt at before). Sorry for late post back to you. May I know how you refund it to me? Please advise. Thank you
 
[Re] [Re] 199381080
Dear customer.

We refund that amount in you're Qmoney.
Can you check you're Qmoney on tomorrow?

Thanks.
25406836 WRONG ITEM & WRONG QTY RECEIVED (ORD NO.201459646 & 201459647 UNDER CART NO.107897879) pc_******* 2017-01-13 Answered
Dear seller,
This is as regards to the aboved order no.placed on 08 Jan 2017. I'm very upset with the mistake you've made after
supporting your sales for so many times. This is the 2nd time receiving WRONG item & not only that but also wrong QTY. when my order is 2 items. I've made a note for you during my order to sent the CORRECT item as I needed it URGENTLY & yet you still made such mistake. Please look into this matters as soon as possible, thanks.

PS : Please find attached picture of the wrong item.
 
[Re] WRONG ITEM & WRONG QTY RECEIVED (ORD NO.201459646 & 201459647 UNDER CART NO.107897879)
Dear customer.

I'm sorry wrong delivery.
Maybe another cutomer order change delivery.
We send correct item today.
Maybe you recieve this week.

Thanks.

Popular items by this item's visitors

Unfold