PLUSHOUSE Join Fellow
MINISHOP RATE 90%
16.9000

US Branded super plus size jeans - 100% Satisfation guaranteed - unconditional exchange or refund #8023


Manufacturer/
Place of origin
- Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
Customer Satisfaction 121 (90%)
This chart shows buyer's satisfaction level.
Feedback Reward D
Product
product 20%
Price
price 20%
Delivery
delivery 20%
Service
service 20%

Photo Review (31)

Customer Photo Review board

not recommendneturalrecommendHighly recommend Fast delivery

I received the item so fast.. Love the quality and worth the money..

Colour:Stone Wash | Size:4 (S-M)

+ Add this option
Apr 25, 2016 0 0
jpl*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend Comfy

received today very nice and comfy super like

Colour:Stone Wash | Size:10 (XL-2XL)

+ Add this option
Apr 06, 2016 0 0
nur*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend Straight cut preferred

the jean does not complement pear shape body very well..

Colour:Stone Wash | Size:12 (2XL-3XL)

+ Add this option
Mar 12, 2016 0 0
ser*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend Excellent seller. Good Product. Fast Delivery!

Excellent seller. Good Product. Fast Delivery!

Colour:Stone Wash | Size:0 (2XS-XS)

+ Add this option
Mar 10, 2016 0 0
win*******

not recommendneturalrecommendHighly recommend fast delivery

item received as mentioned, thank you

Colour:Stone Wash | Size:12 (2XL-3XL)

+ Add this option
Dec 27, 2015 0 0
bob*******

Customer Review(134)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-25 jpl*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-20 dee*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-04-06 nur*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-03-29 Cho*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-03-12 ser*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-03-10 win*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-03-04 daz*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2016-01-13 ann*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2015-12-27 bob*******
not recommendneturalrecommendHighly recommend 2015-12-23 tan*******
Item Q&A(14)
No. Question & Answer Member Date Status
19883333 No Stock - PB-11 NAVY BLUE Size 18? eil******* 2015-11-17 Answered
  Hi seller,
Have tried many times wanted to repeat order again from you, saw this New adv on today Nov 17 and thought there are New stock for me, however, disappointed that it is the same old listing which balance the small size and NO
MORE Big size stock available??

Will you be having any more stock for PB 11 NAVY BLUE (Size 18)?
Please respond. Thanks.
 

[Re] No Stock - PB-11 NAVY BLUE Size 18?
Hi, thanks for your message. I am sorry but we are unable to get new stock from the supplier. Sorry for any inconvenience. Thanks Plushouse

18119967 Exchange imh******* 2015-06-30 Answered
  Hi,

I've send a email regarding exchanging of items and have yet to receive a reply
 

[Re] Exchange
Ok thanks.

18076886 Length wsp******* 2015-06-26 Answered
  Hi, I received the exchange for the first order. Buttonhole is better now, but the length is much shorter than my
previous order. It's only 90cm. I will give you the length for the previous piece later once measured. I have much
confidence in your products but why is it not as good as before..
 

[Re] Length
Hi Lum,
We are sorry to hear that. But we always have good reviews for this item, never have such comment on the different length. Does the jeans fit you despite from the length is 90cm/shorter than before like you said?

 

[Re] Length
Hi, actually when I first took it out, I feel it is shorter, but I gotten them to try first (as this is for somebody else).
And she noticed it too. Tried it, indeed short, The previous length is good. This is a little like dangling for us, in
between, slightly longer than 3/4 but short for full length. Had measured the previous and it is at 102cm.
Can you exchange as usual and have it ensured a proper piece? Tks.

 

[Re] Length
Hi Lum,
We will exchange this for you. Please send us back the item, we will check and send the replacement item to you.

 

[Re] Length
Hi, tks. I will send it out today for the exchange. The previous one with defect 147118533 had been sent
to you. Pls adv if you had received. Hope everything is in order so that I can purchase again soon. Tks.

 

[Re] Length
Thanks.

 

[Re] Length
Hi, have you received the 2 jeans for defects exchange? Have you sent yet? Tks.

 

[Re] Length
Hi
Your parcels have already been received yesterday. We already checked the replacement, and it will be sent out today.

 

[Re] Length
Hi, just received the 2 jeans exchanged due to defects. However, I do not see the 2 refunds for postage returned.
For the smaller size jeans returned, it seems to be exactly the same jeans I sent back to you.
No problems for the other though it does look old....My friend, I hope to buy more from your end as I do not see much
problems from the earlier purchases. Can you look into it and let me know soon. Recommended you to my friends
but facing such problems....

 

[Re] Length
Thanks for your email and we're sorry to hear that the item has not met

your expectations.
I have checked them before sending, the length of that smaller size jeans matchs in its size chart.
We can offer you exchange or refund.
Please contact us at wangqh1995@gmail.com

 

[Re] Length
Hi, have you received the jeans for exchange? Sent you an email too.
Pls remember to exchange for the navy color (as per email) and the 3 postages . Tks.

 

[Re] Length
Hi
Your parcel will be sent out today, with the refund of your postage.

 

[Re] Length
Hi, received the jeans. This is a nice piece. Thanks for your patience in handling and indeed a responsible seller.
Recommended... will not hesitate to get again if any good buys..

 

[Re] Length
Hi

Thank you for your message, we value our cutstomers greatly.
Have a nice day
PlusHouse

17994417 Defect wsp******* 2015-06-19 Answered
  Hi, I had sent you email on the defect of the jeans received.
I had returned 1 for exchange due to the defect. Guess you should have received now.
Have you sent out the exchange and refund of the postage?
For this new order under cart 95387501, I am facing the same problem. Defect again.
Sent email to you few days back but no response. Pls rvt.
 

[Re] Defect
Hi Lum,
We received your returned parcel. And sent out the replacement item with $1.70 postage fee today. Will refer to your email shortly. Thanks.

 

[Re] Defect
Ok, I check when received. As for the 2nd defective item and the email I sent you, I have not gotten any reply from
you yet. Pls revert. Tks.

 

[Re] Defect
Hi Lum,
Thanks for your message. We are sorry to hear that. We will exchange this for you. The procedure is the same as before, we will reimburse the return postage fee for you this time again. Sorry again for the inconvenience. We usually checked the item before we send out, but this time we might missed out.

 

[Re] Defect
Noted, tks.

 

[Re] Defect
Thanks.

17994185 Stock for Navy Blue size 10 ade******* 2015-06-19 Answered
  Hi Seller,

Will you restock for Navy Blue size 10?
 

[Re] Stock for Navy Blue size 10
Hi,
Thanks for your message. We are unable to get anymore stock at the moment.

17871229 Change wsp******* 2015-06-09 Answered
  Hi, I had received the jeans. But there are some frays at a couple of areas. Considering the condition and as
it is meant for someone else, can you do something on it. I had made a couple of purchases from you before
and would like to order again now but am a little worried if I would be getting something like that again. Hear from
you soon. Tks.
 

[Re] Change
Hi,
Thanks for your message. You meant you got the defective item?

 

[Re] Change
Hi, I would consider it as a defect as button is loose and frays around. It may be stonewash but it looks so worn out
due to the condition. As I had bought a couple before, comparatively, I would say this is in a defective condition.
I had wished to get some pieces earlier due to your timesale as well but hesitated and waiting for your reply too.
Can you tell me why or how I should go about with it. Tks.

 

[Re] Change
Hi Samantha,
I have replied you in the other inquiry thread.

17734018 Stretchable wsp******* 2015-05-28 Answered
  HI, is the old navy jeans high waist and stretchable? Is it similar to PH-3 that you have in 420811001? Tks
 

[Re] Stretchable
Hi,
Thanks for your message. Sorry for the late reply. Yes, our jeans are all made of stretchy material. =)

 

[Re] Stretchable
Hi, tks. Is it similar to the old navy as shown in another posting, number as stated earlier. Tks.

 

[Re] Stretchable
Hi,
You have the PH-3 in 420811001. May I know what item are you referring to as old navy jeans high waist and stretchable?

 

[Re] Stretchable
Hi, what I am referring to is 420779370 and PH 3 in 420811001. Are they similar? Tks

 

[Re] Stretchable
Hi,
Thanks for your message. They are the same item. =)

 

[Re] Stretchable
Hi, had sent you an email separately regarding the jeans received. Pls reply. Tks.

 

[Re] Stretchable
Hi,
When did you send the email? Couldn't find your email.

 

[Re] Stretchable
Hi, sent on 10 June 5.24pm in reply to your answer. Pls adv asap. Tks.

 

[Re] Stretchable
Hi Samantha,
Thanks for your message. Can you please forward me again the email. I have replied your inquiry regarding the exchange.

17638505 Black Jeans not received yet emi******* 2015-05-20 Answered
  hello seller, it has been almost 1 month since i placed my order. could you kindly inform me whether when will you send me my item? If not please refund me. thanks
 

[Re] Black Jeans not received yet
Hi,
Thanks for your message.
We are sorry. We have sent you the stonewash jeans, but not the black jeans, as the item out of stock at the moment. We will process the refund for you.


Similar Items

loading item